logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viewsonic PRO8520HD: czytelny obraz w jasnym pomieszczeniu

  PR 28.07.2014, przeczytano 899 razy
ilustracjastrzałka

Jasny i czytelny obraz z wiernie odwzorowanymi kolorami to marzenie każdego użytkownika projektora. Jego realizacja zależy od parametrów urządzenia. ViewSonic Pro8520HD spełni je z pewnością, ponieważ oferuje rozdzielczości Full HD (1.920 x 1.080) w połączeniu z jasnością aż 5.000 ANSI lumenów i kontrastem wynoszącym 15.000:1. Projektor dedykowany jest do zastosowań biznesowych, a także dla użytkowników wymagających wysokiej jasności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viewsonic-pro8520hd%3A-czytelny-obraz-w-jasnym-pomieszczeniu,22267,artykul.html

Warto wspomnieć, że w tej chwili niewiele projektorów w zbliżonym przedziale cenowym może rywalizować z produktem ViewSonic jeżeli chodzi o poziom jasności.

ViewSonic Pro8520HD pozwala na wyświetlenie niezwykle jasnego i pełnego detali obrazu o przekątnej sięgającej 300 cali. Projektor ten jest również zaopatrzony w niezbędne złącza: dwa wejścia VGA, dwa złącza HDMI, wejścia i wyjście audio oraz wyjście VGA, a także głośnik o mocy 2x10W. Co ciekawe obraz można przesłać również poprzez złącze USB lub RJ45.  Dużym atutem jest również możliwość bezprzewodowego połączenia z komputerem, smartfonem lub tabletem za pomocą opcjonalnego modułu WPD-100. Oznacza to swobodę podłączania źródeł obrazu co szczególnie doceniają biznesowi użytkownicy.

Projektor oferuje tryb szybkiego włączania/wyłączania, automatyczną korekcję  Keystone, a także możliwość sterowania nim poprzez sieć LAN (złącze RJ-45). System zarządzania siecią Crestron RoomView skutecznie kontroluje i pozwala zarządzać projektorem w systemie z centralnego terminala dostarczając aktualne informacje na temat mocy czy żywotności lampy.

ViewSonic PRO8520HD  jest dostępny w cenie brutto 8 543 zł z VAT. Projektor jest objęty 3-letnią gwarancją oraz roczną gwarancją na lampę (max.1000 godz.).

Źródło: ViDiS

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764