logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMG PR z nowym managerem

  PR 02.07.2015, przeczytano 874 razy

Do zespołu warszawskiej agencji VMG PR dołączyła Anna Wójcik. Jako PR Manager będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu PR korporacyjnego, promocji miejsc i obsługę projektów finansowanych z funduszy europejskich. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmg-pr-z-nowym-managerem,25326,artykul.html

Anna Wójcik jest absolwentką Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada ponad czteroletnie doświadczenie w branży promocji oraz PR nabyte przy realizacji projektów dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości czy Miasta Stołecznego Warszawa. Ostatnio pracowała dla ECORYS Polska, gdzie realizowała projekty promocyjne i kampanie informacyjne finansowane ze środków publicznych. 

W przeszłości Wójcik koordynowała kampanie promocyjne realizowane z funduszy europejskich m.in.: „Mam kota na punkcie mleka”, „Promocja regionu Warmii i Mazur”, „QMP – wołowina zawsze dobra” czy „Szkolenia – to się opłaca”. Pracowała dla takich klientów jak: Polska Izba Mleka, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego czy Centrum Hewelianum w Gdańsku.

Źródło: VMG PR

www.vmgpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764