logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML Poland z Lidl Polska pomagają znaleźć sposoby na małych niejadków

  PR 25.08.2014, przeczytano 1046 razy

Z początkiem sierpnia br. Lidl Polska rozpoczął kampanię „Powrót do szkoły z Pascalem i Okrasą”, w ramach której przed powrotem dzieci do szkoły pokazuje, co maluchy powinny jeść, by było smacznie, zdrowo i z pożytkiem dla ich rozwoju. Kampanii towarzyszy seria filmów „Lekcja zdrowego smaku” przygotowanych przez VML Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-poland-z-lidl-polska-pomagaja-znalezc-sposoby-na-malych-niejadkow,22439,artykul.html


„Sierpień to czas, kiedy rodzice i dzieci powoli zaczynają przygotowywać się do roku szkolnego. Celem naszej najnowszej kampanii jest wywołanie zainteresowania tematem zdrowego żywienia dzieci, rozbudzenie ciekawości rodziców w tym względzie oraz edukacja, która wpłynie na poprawę nawyków żywieniowych dzieci. Chcemy by dzieci zaczęły się zdrowiej odżywiać w szkołach”
- mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.

 

W pierwszym etapie kampanii Lidl Polska zwraca uwagę na fakt, że dzieci często nie dostają odpowiednio przygotowanych posiłków do szkoły lub zamiast śniadania sięgają po słodycze i słone przekąski. Część zasadnicza akcji zakłada pokazanie rodzicom, jak łatwo i szybko można przygotować atrakcyjne i zdrowe posiłki dla dzieci. 

Na stronie internetowej www.kuchnialidla.pl w zakładce Szkoła smaków dla dzieciaków zamieszczone zostały porady dotyczące zdrowego żywienia dzieci, sposoby na zachęcenie najmłodszych do jedzenia warzyw i owoców, gotowe przepisy oraz porady psychologiczne i dietetyczne.

W ramach całej akcji VML Poland przygotował serię filmów zatytułowanych „Lekcje zdrowego smaku”, w których dzieci występują w roli surowych jurorów oceniających przygotowane na drugie śniadanie potrawy i produkty. Filmy są dystrybuowane wyłącznie w internecie - na kanale Lidl Polska w serwisie YouTube oraz na fanpage’u w serwisie Facebook.

Dlaczego zdrowe jedzenie nie smakuje dzieciom?

Dlaczego dzieci nie lubią zdrowego jedzenia?
Dlaczego dzieci lubią kolorowe jedzenie?

Akcja „Lekcja zdrowego smaku” została wsparta współpracą z blogerami (Kotlet.tv, GotowanieCieszy.blox.pl, Dzieciowo.pl oraz Gotuj.Skutecznie.tv), którzy na swoich kanałach również poruszają tematykę zdrowego żywienia dzieci oraz opracowują inspiracje na zdrowe zestawy śniadaniowe dla najmłodszych.

Za przeprowadzenie kampanii „Powrót do szkoły z Pascalem i Okrasą” (spoty TV, kreacja, działania na www.kuchnialidla.pl) odpowiada agencja GPD Advertising. Za realizację działań związanych z filmami „Lekcje zdrowego smaku” i działania w mediach społecznościowych odpowiada VML Poland. Zakup mediów przeprowadził Havas Media.

Źródło: Lidl Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764