logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen pomaga zdobyć miejsce parkingowe przy Domaniewskiej

  PR 04.03.2015, przeczytano 920 razy

Rozpoczyna się akcja Park & Drive organizowana przez salon Volkswagen Porsche Połczyńska w Warszawie. Park & Drive to jazda próbna połączona z zapewnieniem miejsca parkingowego dla samochodu klienta. Akcja dedykowana jest pracownikom centrum biznesowego na Mokotowie, gdzie problem z parkowaniem jest powszechny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-pomaga-zdobyc-miejsce-parkingowe-przy-domaniewskiej,24128,artykul.html

Mechanizm akcji Park & Drive jest bardzo prosty. Sprzedawca podjeżdża samochodem testowym wcześnie rano, gdy są jeszcze wolne miejsca i czeka na klienta. Klient podjeżdża o umówionej godzinie i parkuje swój samochód na miejscu sprzedawcy. Następnie wyjeżdżają na krótką jazdę próbną, która kończy się pod biurem klienta. W ten sposób zamiast tracić czas na szukanie miejsca parkingowego, można zacząć dzień od jazdy nowym Volkswagenem.

Zapisy na jazdy Park & Drive odbywają się poprzez formularz na stronie:

http://www.volkswagenwarszawa.pl/oferta/park-and-drive/

Przyjmowane są od poniedziałku do czwartku między 14.00 a 17.00 i zawsze dotyczą dnia następnego. To znaczy, że zapisując się w poniedziałek, można zapewnić sobie miejsce parkingowe na wtorek rano, we wtorek na środę itd. Ze względu na przewidywane duże zainteresowanie jazdami obowiązuje zasada kto pierwszy, ten lepszy. Pierwsze trzy osoby zaparkują następnego ranka bez żadnych problemów. W akcji Park & Drive biorą udział trzy popularne modele: Jetta, Golf i up! Jazda odbywa się trasą S2, co pozwala na poznanie możliwości danego modelu.

Zapisy rozpoczęły się w tym tygodniu. Ostatnie jazdy odbędą się 13 grudnia.

Za pomysł i realizację odpowiada DDB&tribal

Źródło: DDB Warszawa Sp. z o.o.

www.ddbtribal.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764