logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjna edycja kampanii „Testuj z Orange”

  PR 21.07.2014, przeczytano 849 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała siedemnasta edycja konkursu “Testuj z Orange”, w którym najlepsi testerzy otrzymają na własność telefony LG G2 Mini lub Orange Reyo. Tylko do 27 lipca br. na stronie www.testuj.orange.pl można zgłosić udział w wakacyjnym konkursie Orange. Platformę testowo-konkursową oraz materiały reklamowe przygotowała agencja IMAGINE wraz z firmą DCS.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjna-edycja-kampanii-testuj-z-orange,22213,artykul.html

“Testuj z Orange” to cykliczny konkurs związany z testowaniem najnowszych modeli telefonów oraz usług oferowanych przez Orange. Aby wziąć udział w wakacyjnej edycji "Testuj z Orange" należy do 27 lipca br. zarejestrować się na stronie: http://testuj.orange.pl/rejestracja. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wybierze czterdzieści osób, które osobiście przetestują telefony LG G2 Mini oraz Orange Reyo. – Tym razem dla odmiany nie będą to topowe smartfony, ale naprawdę przyzwoite telefony ze średniej półki. Warto sprawdzić, co potrafią LG G2 mini i firmowy Orange Reyo – pisze na blog.orange.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Uczestnicy konkursu będą musieli wykonać trzy zadania, które podlegać będą ocenie. Dwudziestu najlepszych testerów otrzyma telefony na własność.

Celem akcji "Testuj z Orange" jest promocja nowych telefonów i usług w ofercie Orange, a także budowanie społeczności zaangażowanych w interakcję z marką użytkowników. – Dodatkowym aspektem jest element polecania - marketing rekomendacji, który dzięki odpowiednio dobranym testom pozwala na eksponowanie najlepszych i najciekawszych cech telefonów. Uczestnicy każdej edycji konkursu tworzą unikalny i wartościowy dla marki kontent – dodaje Filip Iwański, CEO w agencji IMAGINE, która jest jednym z pomysłodawców projektu “Testuj z Orange”.

Główną osią komunikacji "Testuj z Orange" jest strona internetowa www.testuj.orange.pl, której towarzyszy wielokanałowa promocja wykorzystująca m.in.: kampanie display, mailingi oraz media społecznościowe związane z marką Orange.

Za przygotowanie platformy konkursowej oraz materiałów reklamowych "Testuj z Orange" odpowiada agencja interaktywna IMAGINE i firma technologiczna DCS.pl.

Źródło: IMAGINE

www.testuj.orange.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764