logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events z Polską Premierą Porsche Panamera

  PR 22.09.2016, przeczytano 926 razy
ilustracjastrzałka

11 września br. w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach odbyła się Polska Premiera Porsche Panamera. Był to jeden z pierwszych na świecie pokazów tej luksusowej limuzyny z osiągami rasowego auta sportowego i miał miejsce jeszcze przed oficjalną światową premierą modelu. Za kompleksową realizację eventu było odpowiedzialne Walk Events.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-z-polska-premiera-porsche-panamera,30012,artykul.html

Nowe Porsche Panamera lepiej niż kiedykolwiek godzi dwie przeciwstawne osobowości: osiągi rasowego samochodu sportowego i komfort luksusowej limuzyny. Jego charakter został znakomicie oddany w haśle, pod którym jest promowane - „Odwaga. To, co wyróżnia zwycięzców”. Była to również myśl przewodnia polskiej premiery modelu. Wyjątkową atmosferę tego wydarzenia zapewniła niezwykła architektura siedziby NOSPR oraz specjalnie na tę okazję przygotowany koncert Radzimira Jimka Dębskiego, po którym goście przenieśli się do pięknego foyer. Tam z poziomu parteru i balkonów mogli zobaczyć wyświetloną na ścianie o wymiarach 35x17m lifestylową prezentację wideo, która odnosząc się do codziennych aspektów życia opowiadała historię powstania nowego modelu, a w drugiej części prezentowała jego najważniejsze aspekty techniczne. Następnie nowe Porsche Panamera dosłownie wyłoniło się z wnętrza budynku.

Porsche stworzyło absolutnie nadzwyczajny samochód. Naszym zadaniem było przedstawienie go w taki sposób, aby zebrani goście mogli nie tylko zobaczyć nowy model, ale również doświadczyć jego natury – z jednej strony sportowej i dzikiej, z drugiej luksusowej i komfortowej – zachowując przy tym spójność z marką Porsche. Biorąc pod uwagę te założenia, największym wyzwaniem było zrealizowanie oficjalnej części wydarzenia, która odbywała się w pięknym architektonicznie, ale niezwykle trudnym realizacyjnie foyer o wąskiej przestrzeni i wysokim suficie. Zgodnie z naszą koncepcją kreatywną musieliśmy znaleźć sposób, aby wyświetlić prezentację, którą bez problemu zobaczy 1 500 osób oraz aby dopiero pod jej koniec pokazać zgromadzonym samochód. Przy czym chcieliśmy, żeby goście wchodząc do budynku mogli podziwiać jego piękno, które już samo w sobie stanowiło nawiązanie do marki Porsche, a nie scenotechnikę przygotowaną na drugą część wieczoru. W związku z tym wszystkie elementy realizacji – oświetlenie, nagłośnienie czy samochód - musiały być ukryte. Zaprojektowaliśmy więc rozwiązanie, które z początku nawet nam wydawało się niemożliwe do zrealizowania. Jako ekran projekcyjny wykorzystaliśmy charakterystyczną, niemalże czarną, półokrągłą, betonową ścianę o powierzchni 595 m2, stanowiącą serce foyer NOSPRu, na którą skierowaliśmy obraz z 11 projektorów o łącznej mocy 154.000 ANSI lumenów, oddalonych od niej o zaledwie kilka metrów. Same projektory były ukryte za małymi oknami korytarzy biur znajdujących się na dwóch poziomach – dzięki temu nie musieliśmy ingerować w niewielką przestrzeń foyer, w której przebywali goście. Natomiast premierowy samochód, umieszczony na ruchomej scenie, ukryliśmy we wnęce znajdującej się na środku wspomnianej centralnej ściany za scenograficzną makietą imitującą szalunek, jakim jest ona wykończona. Dzięki tak nieszablonowemu rozwiązaniu oraz perfekcyjnej organizacji tego wieczora goście poczuli i dowiedzieli się co naprawdę znaczą słowa „odwaga” i „zwycięstwo” – mówi Michał J. Olszewski, Senior Event Manager i producent wydarzenia.

W ramach wydarzenia Walk Events odpowiadało za jego całościową produkcję, w tym m.in. za technikę i logistykę. W wydarzeniu wzięło udział ponad 1 500 gości, klientów Porsche z całej Polski, dla których agencja zapewniła transport 14 autokarami kursującymi pomiędzy hotelem oraz siedzibą NOSPR oraz noclegi w jednych z najlepszych hoteli na terenie Aglomeracji Katowickiej. Walk Events zajęło się również przygotowaniem bankietu, który odbył się po głównej części wydarzenia.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764