logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos Proficoat Smart Baner: Powrót legendy

  PR 17.08.2017, przeczytano 1090 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos Proficoat Smart Baner, to produkt którego w większości klientom marki przedstawiać nie trzeba. Niegdyś cieszący się dużą popularnością materiał został wycofany z oferty IKONOS kilka lat temu. Producent ogłosił że już wkrótce planowany jest jego comeback.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-proficoat-smart-baner%3A-powrot-legendy,33427,artykul.html

Smart Baner kiedy jeszcze był oferowany cieszył się dużą sympatią klientów, jego nietypowa powierzchnia, cena i przede wszystkim odwzorowanie kolorów, podbiły serca nie tylko drukarzy, ale również dekoratorów wnętrz. Możliwość uzyskania nowocześnie wyglądającego zadruku, mnogość sposobów na jego ekspozycje oraz powierzchnia przypominająca CANVAS umożliwiała niepowtarzalne metody dekorowania wnętrz, nie tylko w domach, ale wykorzystywany był również do dekoracji wszelkiego rodzaju biur i innych pomieszczeń użytku publicznego.

Ikonos przewiduję, że pierwsza partia materiału będzie gotową jeszcze przed końcem okresu wakacyjnego. Produkt oparty na materiale typu non-woven fabric dedykowany do druku w technologiach solventowych uzupełni ofertę producenta o kolejny nieprzeciętny produkt dedykowany do dekoracji wnętrz. Kolejne kroki przewidują stworzenie materiału opartego również na non-woven fabric, lecz z powleczeniem dedykowanym do druku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Co dodatkowo poszerzy asortyment produkowanych tego typu.


Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764