logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania L'Oréal Men Expert

  PR 15.04.2014, przeczytano 3220 razy
ilustracjastrzałka

L'Oréal Men Expert rozpoczyna intensywną wiosenną kampanię. Agencja Kamikaze przygotowała strategię działań w oparciu o cross-promocję z liderem fitness w Polsce - klubami Pure Jatomi Fitness.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-l-or%C3%A9al-men-expert,21393,artykul.html

Ten rok jest dla Men Expert wyjątkowy – startuje nowa platforma komunikacji „Ty i Twoja skóra w najlepszej formie”, która silnie osadza markę w kontekście zdrowego trybu życia, aktywności sportowej, a w szczególności sportów miejskich – wyjaśnia Maciej Śledziński, Product Manager Men Expert.

 „Ty i Twoja skóra w najlepszej formie z Pure Jatomi" to wspólna akcja L'Oréal Men Expert i klubów Pure Jatomi Fitness. Każdy kto pomiędzy 7 a 30 kwietnia zakupi produkt Men Expert, może odebrać aż 5 darmowych wejść do jednego z 35 klubów Pure Jatomi Fitness. Aby skorzystać z oferty wystarczy zarejestrować swój paragon na www.menexpert.pl. Dla klientów Men Expert przewidziane są też zniżki na zakup rocznego abonamentu w Pure Jatomi Fitness.

Propagowanie aktywności fizycznej oraz tego jak jest ona istotna dla każdej sfery ludzkiego życia to codzienność w Pure Jatomi – wyjaśnia Anna Godlewska, Marketing & Communications Manager w Pure Jatomi Fitness – Nasze kluby są zatem doskonałym miejscem do realizacji wspólnych działań z L’Oréal Men Expert. Zapraszamy uczestników promocji, żeby przekonali się o tym osobiście, a wtedy na pewno dołączą do nas na stałe.

To jednak nie wszystko, co na początek tej wiosny przygotowała dla swoich klientów marka L'Oréal Men Expert. Promocji towarzyszy konkurs „Rzuć wyzwanie zmęczeniu z Men Expert", w którym do wygrania są Kamera Go Pro Hero3, 3 zegarki Certina DS Podium, 20 pakietów startowych w Men Expert Survival Race oraz 100 zestawów produktów. Aby wziąć udział w konkursie należy do końca maja zakupić produkt L'Oréal Men Expert, zarejestrować paragon na stronie internetowej oraz odpowiedzieć na pytanie "Jak walczysz ze zmęczeniem".

- Kamikaze zapewnia Klientowi pełną obsługę obu akcji – od pomysłu, poprzez nawiązanie i koordynację współpracy barterowej z kluczowym partnerem, obsługę formalno-prawną, aż po wyłonienie zwycięzców, zakup i wysyłkę nagród – mówi Maria Pabjańczyk, Interactive Production Director z Kamikaze. Agencja przygotowała również wszystkie kreacje – materiały POS, kreacje bannerowe oraz serwis internetowy.


Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764