logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Modest Amaro twarzą urządzeń AGD Samsung Chef Collection

  PR 26.03.2015, przeczytano 1177 razy
ilustracjastrzałka

Wojciech Modest Amaro, jeden z najwybitniejszych kucharzy w Polsce został twarzą Samsung Chef Collection - nowej linii urządzeń kuchennych klasy premium. Produkty powstały z myślą o domowych pasjonatach sztuki kulinarnej, którzy chcą przygotowywać potrawy najwyższej jakości – w smaku i wyglądzie. Kampania promocyjna linii Chef Collection z udziałem Amaro, zakrojona na szeroką skalę obejmie m. in. telewizję, Internet i media społecznościowe. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-modest-amaro-twarza-urzadzen-agd-samsung-chef-collection,24340,artykul.html

Chef Collection to linia urządzeń AGD zaprojektowana we współpracy z Samsung Club des Chefs – najlepszymi kucharzami z całego świata. W Polsce, twarzą urządzeń został Wojciech Modest Amaro, wybitny mistrz kuchni. Jego atelier, jako jedyne w historii kraju otrzymało Gwiazdkę Michelin – wyróżnienie przyznawane przez prestiżowy przewodnik kulinarny. Idea produktów Chef Collection wpisuję się w filozofię Wojciecha Modesta Amaro, czyli jak zadbać o najwyższą jakość przechowywania składników, gotowania i serwowania potraw. W ramach kampanii promującej linię, będzie emitowany spot reklamowy z udziałem Wojciechem Modesta Amaro – jego wizerunek pojawi się również w materiałach promujących sprzęt w prasie, Internecie, w mediach społecznościowych oraz na specjalnej platformie konsumenckiej.

Kampania promocyjna Chef Collection zostanie wsparta komunikacją 360 stopni – obejmie emisję spotu reklamowego z udziałem Wojciecha Modesta Amaro w stacjach telewizyjnych, Internecie, w tym także w mediach społecznościowych takich jak: YouTube, Twitter i Facebook. W wybranych tytułach prasowych zostaną zaaranżowane wywiady z twarzą marki Chef Collection - pojawią się tam też porady mistrza związane z gotowaniem oraz przepisy. Dostępne będą one również na specjalnej platformie konsumenckiej dotyczącej Chef Collection. Kampania promocyjna wsparta będzie też działaniami PR.

Chef Collection to najbardziej innowacyjne rozwiązania AGD marki Samsung, adresowane do prawdziwych pasjonatów sztuki kulinarnej, którzy chcą przygotowywać potrawy o najwyższej jakości. Urządzenia umożliwiają m. in. precyzyjną kontrolę temperatury, są intuicyjne w obsłudze, a  zmywarka z unikalną technologią WaterWall zapewnia idealną czystość naczyń. W skład europejskiej edycji tej najnowszej linii urządzeń wchodzą lodówka Kitchen Fit, piekarnik Gourmet Vapour Cook, piekarnik kompaktowy z funkcją mikrofali, płyta indukcyjna ze stylowym wyświetlaczem płomieni Virtual Flame Technology, zmywarka Samsung WaterWall oraz okap.

Kreację przygotowała agencja Cheil, za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung Electronics Polska

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764