logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wow - Tak się przyciąga klienta

  PR 19.09.2014, przeczytano 777 razy
ilustracjastrzałka

Jak przekonać klienta, że nasz produkt jest warty jego uwagi? Zaoferować go w promocyjnej cenie! Marka SUBWAY sięga po sprawdzony sposób na poszerzenie grupy fanów. Od początku września we wszystkich restauracjach sieci trwa kampania WOW! W jej ramach sandwicz Spicy Italian oferowany jest w promocyjnej cenie 5,95 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wow---tak-sie-przyciaga-klienta,22639,artykul.html

Spicy Italian, SUB z pikantnym pepperoni, salami oraz serem, wzbogacony dużą porcją świeżych warzyw, w promocyjnej cenie w takim samym zakresie ma wzbogacić codzienną dietę klientów, co przyciągnąć ich do restauracji marki. 

Nie boimy się powtarzać działań, które się wcześniej sprawdziły, deklaruje Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki, Kampania WOW cieszy się dużą popularnością. Z jednej strony pomaga przełamać barierę wejścia dla potencjalnych nowych klientów, z drugiej jest ukłonem w stronę naszych stałych fanów.

Dzięki filozofii podejścia do klienta i wartości odżywczej produktu SUBy zyskują coraz większą popularność, szczególnie wśród szukających szybko przyrządzanego jedzenia studentów czy zabieganych mieszkańców dużych miast. Promocja WOW! gwarantuje im dodatkowo wyjątkową cenę posiłku. 

 

Kampania oparta jest na materiałach POS oraz działniach on-line. Kampanię WOW wspiera promocja SUB OF THE DAY (SOTD), w ramach której każdego dnia wybrany sandwicz dostępny jest w wyjątkowej ofercie cenowej.

Za działania promocyjne w Polsce oraz za projekty materiałów odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów czuwa dom mediowy Maxus.

Źródło: SUBWAY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764