– to haslo towarzyszace rebrandingowi wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life.
To ważne, aby w plecaku każdego dziecka, wracającego pierwszego września do szkoły, oprócz książek, znalazła się również mała butelka wody. Rozpoczęcie roku szkolnego to idealny moment na przekazywanie swoim pociechom wiedzy na temat zalet płynących z picia wody.
Problem nadwagi i otyłości dotyka coraz młodsze osoby. Właśnie dlatego rodzice zaczynają przywiązywać większą wagę do tego, co pija i jedzą ich dzieci. Rośnie świadomość roli wody i jej pozytywnego wpływu na funkcjonowanie organizmu już od najmłodszych lat.
Nestl Pure Life to marka, która pomaga zaszczepiać w kolejnych pokoleniach miłość do picia wody. Dzięki temu nawet najmłodsze dzieci będą wiedziały, ze woda nie tylko szybko gasi pragnienie, ale jest również jednym z najlepszych i najprostszych sposobów, by pozostać zdrowym. Warto o tym pamiętać nie tylko przy okazji rozpoczęcia roku szkolnego.
Nestl Pure Life KIDS to zdrowa alternatywa dla słodkich i gazowanych napojów. Wygodna, poręczna butelka o pojemności 0,33l, idealnie pasuje do mniejszej dłoni dziecka. Sportowy korek ułatwia picie i chroni przed rozlaniem się wody w plecaku.
Dzięki kolorowym postaciom umieszczonym na etykiecie, dziecko chętniej sięgnie po produkt.
W maju br. nastąpił pierwszy etap zmiany marki Nestl Aquarel na Nestl Pure Life. Jest to efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie brandu o globalnym zasięgu. Kolejnym etapem jest zmiana w segmencie wod dla dzieci: przejscie z Nestl Aquarel KIDS na Nestl Pure Life KIDS.
W ramach rebrandingu odświeżone zostało również opakowanie. Dwie wersje kolorystyczne etykiety i dwukolorowa zgrzewka sprawiają, że produkt jest jeszcze bardziej widoczny na półce.
Aby docenić przywiązanie konsumentów do marki Nestl Aquarel KIDS – globalnej marki w segmencie wód dla dzieci – w nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel.
Źródło: Nestl Pure Life