logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wykłady: Dan Boyarski o designie interaktywnym

   01.04.2015, przeczytano 1590 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy na otwarte wykłady profesora Dana Boyarskiego na temat ruchomej typografii i dynamicznej grafiki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyklady%3A-dan-boyarski-o-designie-interaktywnym,24403,artykul.html

Daniel Boyarski jest profesorem School of Design na Carnegie Mellon University. Zajmuje się typografią, projektowaniem informacji oraz komunikacją interaktywną. Szczególnie interesuje go wizualizacja złożonych danych, interfejsy oraz łączenie elementów werbalnych, wizualnych i dźwięków w celu uzyskania jak najefektywniejszej komunikacji.

Udział w wykładach nie wymaga rejestracji.
Wstęp jest bezpłatny.
Wykłady odbędą się w języku angielskim, bez tłumaczenia.

24 kwietnia 2015, godz. 18.30, Metamorfa Cafe, ul. Powiśle 11, Kraków
27 kwietnia 2015, godz. 13:30 i 7 maja, godz. 15:30, PJATK w Warszawie, aula A, budynek główny, ul. Koszykowa 86

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764