logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wykop.pl od lutego w ofercie Goldbach Audience

  PR 23.03.2015, przeczytano 1229 razy

Goldbach Audience poszerza swoją ofertę o serwis Wykop.pl. Obowiązująca od lutego 2015 umowa obejmuje wyłącznościową sprzedaż powierzchni reklamowej jednej z najbardziej opiniotwórczych stron w polskim Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wykop.pl-od-lutego-w-ofercie-goldbach-audience,24296,artykul.html

Sieć reklamowa podpisała umowę na wyłączną sprzedaż kampanii reklamowych. Tym samym Wykop.pl wraca do portfolio Goldbacha po prawie dwuletniej przerwie. W tym czasie sprzedażą powierzchni komercyjnych na stronie zajmowało się Biuro Reklamy Allegro.  

Wykop.pl to największy w polskim Internecie, i ciągle rozwijający się, serwis newsowo-społeczniościowy. Według Adama Siedleckiego, dyrektora sprzedaży Goldbach Audience, tym co wyróżnia Wykop spośród innych stron jest aktywna i zaangażowana społeczność, stale wyszukująca, publikująca i komentująca najnowsze treści i newsy. - Dziennie „wykopują” oni ok. 700 linków, które generują średnio 40 tysięcy komentarzy – mówi. – Bardzo często okazuje się, że artykuł, news albo ciekawostka, która  jest danego dnia  hitem w polskim Internecie, jest właśnie znaleziskiem użytkowników Wykopu – dodaje Adam Siedlecki.

Według najnowszych danych Megapanelu, Wykop odwiedza miesięcznie 1,7 miliona użytkowników. 

– Co więcej, jest to bardzo interesująca grupa docelowa – złożona z ludzi młodych, otwartych na nowości, aktywnych w social media i kreujących trendy. Do takich osób trzeba umieć dotrzeć nie tylko poprzez tradycyjną reklamę banerową, ale przede wszystkim poprzez różnego rodzaju niestandardowe kampanie – uważa Siedlecki. 

Jedną z nich jest tzw. wykop sponsorowany, czyli tekst, który pojawia się wśród materiałów „wykopanych” na stronie głównej. Może on linkować do samego landing page’a reklamodawcy, bądź do tekstu o charakterze content marketingowym. Wydawca jest są również otwarty na wszelkie niestandardowe pomysły – konkursy, quizy i gry multimedialne. Adam Siedlecki podkreśla, że obsługa reklamowa Wykopu to dla firmy wyjątkowe wyzwanie. - Musimy ciągle pokazywać marketingowcom nowe, kreatywne rozwiązania reklamowe i uczyć ich jak docierać z nimi do tak wyjątkowej społeczności – twierdzi.

Michał Białek, dyrektor operacyjny Wykop.pl jest pewien, że Goldbach Audience sprosta temu zadaniu. – Zdecydowaliśmy się wybrać Goldbach Audience nie tylko dlatego, że jest to wiodąca na rynku sieć reklamy online - nie mniej ważne były pozytywne doświadczenia z naszej współpracy w latach 2009-2012 – stwierdził.

Wykop.pl to już drugi tak rozpoznawalny wydawca, który zasilił w tym roku ofertę Goldbach Audience. 

W styczniu firma podpisała z GG Network umowę na wyłącznościową sprzedaż reklam w największym polskim komunikatorze internetowym GG oraz na platformie radiowej OpenFm. 

Źródło: Goldbach Audience

www.goldbachaudience.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764