logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki lipcowego konkursu Ten by Fotolia 3

  PR 11.08.2014, przeczytano 2053 razy
ilustracjastrzałka
Javier Consuegra Fotolia.com

Bank zdjęć Fotolia, twórca Kampanii TEN by Fotolia, ogłasza zwycięzców lipcowego konkursu, zainspirowanego projektem „Surf in the City”. Laureatami zostali Javier Consuegra z Hiszpanii w kategorii fotograficznej oraz Hiroki Ogasawara z Japonii w kategorii graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-lipcowego-konkursu-ten-by-fotolia-3,22364,artykul.html

Istotą ogłoszonego konkursu było stworzenie pliku .PSD lub zdjęcia w oparciu o temat „Sporty w przyszłości”. W konkursie udział mogli wziąć zarówno fotografowie, jak i graficy, którzy zainspirowali się lipcową pracą Kolekcji TEN, czyli „Surf in the City” autorstwa fotografa Paula Ripke i ilustratora Nika Ainley’a.

Hiroki Ogasawara Fotolia.com

Po raz kolejny różnorodność i oryginalność zgłoszonych prac w obydwóch kategoriach wywarła duże wrażenie na jury, podkreślając wyrazistość i kreatywny talent społeczności TEN. Gratulujemy zwycięstwa Javierowi Consuegra w kategorii fotograficznej oraz Hirokiemu Ogasawara w kategorii graficznej!

Javier Consuegra wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym: 

- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$

- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Hiroki Ogasawara zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród: 

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com

Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Bardzo doceniamy wysiłek i wyobraźnię, które są widoczne w każdym projekcie. Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 września, a kreatywny konkurs oparty na nim startuje już 12 września.

Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku, Twitterze oraz stronie www.tenbyfotolia.com

O projekcie TEN Fotolia

Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.

Źródło: Fotolia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764