Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez North Fish i opracowała platformę komunikacji marki. Wspólne działania w ramach całościowej obsługi reklamowej rozpoczyna wiosenna kampania promocyjna.
Ogólnopolska kampania pod hasłem „NA MAŁY GŁÓD, NA DUŻY GŁÓD… NA ZDROWIE!” wystartowała 4 marca i potrwa do końca kwietnia. Komunikacja obejmuje outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet. Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs na Facebooku: „LUBISZ RYBKI, TAK JAK MY? ZOSTAŃ AMBASADOREM NORTH FISH!”, dzięki któremu można wygrać roczny abonament do restauracji North Fish w całej Polsce. Działania zamyka całoroczny program lojalnościowy www.northfish.pl/fishclub, zachęcający do zostania „FISHFANEM” i korzystania z dodatkowych kuponów, zniżek i okazji, dostępnych tylko dla klubowiczów.
Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Zakup mediów zrealizowały dom mediowy Havas Media (outdoor) oraz Sparc Media (Internet). Kampania to pierwszy etap działań agencji związany z wygranym przetargiem na całościową obsługę marki North Fish.
Eskadra opracowała kompleksową platformę komunikacji, w ramach której planowane będą sezonowe kampanie promocyjne oraz opracowywane mechanizmy promocyjne dla klientów.
Eskadra stworzyła również specjalną aplikację mobilną na dla North Fish, która będzie generować kupony zniżkowe. Dzięki aplikacji, dostępnej na platformach iOS i Android, klienci będą mogli zlokalizować najbliższą restaurację i sprawdzić aktualne menu.
Brand heroes marki North Fish
Wiosenna kampania oparta została na idei „human touch”. – Na food courtach brakuje storytellingu, który wciąga nas w interakcję z marką oraz ludzkich emocji, które sprawiają, że czujemy do niej sympatię. W odpowiedzi na tą potrzebę, powołaliśmy do życia Nanę i Frode, zawadiackich bohaterów, którzy wprowadzą klientów w świat North Fisha – tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Eskadra.
Stworzeni przez Eskadrę brand heroes, to postacie, które kochają ryby i owoce morza oraz Norwegię, a co za tym idzie - North Fisha. Nana i Frode to idealni reprezentanci grupy docelowej, z którymi mogą się utożsamiać, zarówno „głodni fani”, jak i „koneserzy smaku”. Komunikacja, oparta o humorystyczne dialogi bohaterów, promuje menu oparte na rybach i owocach morza, jako zdrową alternatywę dla oferty konkurencji.
Konkurs „LUBISZ RYBKI, TAK JAK MY? ZOSTAŃ AMBASADOREM NORTH FISH!”
W trakcie kampanii dodatkową atrakcją dla klientów jest możliwość udziału w konkursie, którego mechanizm jest niezwykle prosty – wystarczy udowodnić, za pomocą jednego zdjęcia, że jest się „FISHFANEM”. Konkurs prowadzony będzie za pomocą aplikacji facebook’owej, a do wygrania, oprócz nagród gwarantowanych w postaci Fishburgerów, będzie Karta Ambasadora North Fish, uprawniającą do korzystania z restauracji North Fish za darmo przez cały rok. Konkurs potrwa od 6 marca do 9 kwietnia. Więcej informacji: https://pl-pl.facebook.com/NorthFishPL .
Źródło: Grupa Eskadra Sp. z o.o.