logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania promocyjna marki North Fish

  PR 04.03.2015, przeczytano 3272 razy
ilustracjastrzałka

Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez North Fish i opracowała platformę komunikacji marki. Wspólne działania w ramach całościowej obsługi reklamowej rozpoczyna wiosenna kampania promocyjna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-promocyjna-marki-north-fish-,24124,artykul.html

Ogólnopolska kampania pod hasłem „NA MAŁY GŁÓD, NA DUŻY GŁÓD… NA ZDROWIE!” wystartowała 4 marca i potrwa do końca kwietnia.  Komunikacja obejmuje outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet. Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs na Facebooku: „LUBISZ RYBKI, TAK JAK MY? ZOSTAŃ AMBASADOREM NORTH FISH!”, dzięki któremu można wygrać roczny abonament do restauracji North Fish w całej Polsce. Działania zamyka całoroczny program lojalnościowy www.northfish.pl/fishclub, zachęcający do zostania „FISHFANEM” i korzystania z dodatkowych kuponów, zniżek i okazji, dostępnych tylko dla klubowiczów.

Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Zakup mediów zrealizowały dom mediowy Havas Media (outdoor) oraz Sparc Media (Internet). Kampania to pierwszy etap działań agencji związany z wygranym przetargiem na całościową obsługę marki North Fish. 

Eskadra opracowała kompleksową platformę komunikacji, w ramach której planowane będą sezonowe kampanie promocyjne oraz opracowywane mechanizmy promocyjne dla klientów.

Eskadra stworzyła również specjalną aplikację mobilną na  dla North Fish, która będzie generować kupony zniżkowe. Dzięki aplikacji, dostępnej na platformach iOS i Android, klienci będą mogli zlokalizować najbliższą restaurację i sprawdzić aktualne menu.

Brand heroes marki North Fish

Wiosenna kampania oparta została na idei „human touch”. – Na food courtach brakuje storytellingu, który wciąga nas w interakcję z marką oraz ludzkich emocji, które sprawiają, że czujemy do niej sympatię. W odpowiedzi na tą potrzebę, powołaliśmy do życia Nanę i Frode, zawadiackich bohaterów, którzy wprowadzą klientów w świat North Fisha – tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Eskadra.

Stworzeni przez Eskadrę brand heroes,  to postacie, które kochają ryby i owoce morza oraz Norwegię, a co za tym idzie - North Fisha. Nana i Frode to idealni reprezentanci grupy docelowej, z którymi mogą się utożsamiać, zarówno „głodni fani”, jak i „koneserzy smaku”. Komunikacja, oparta o humorystyczne dialogi bohaterów, promuje menu oparte na rybach i owocach morza, jako zdrową alternatywę dla oferty konkurencji. 

Konkurs „LUBISZ RYBKI, TAK JAK MY? ZOSTAŃ AMBASADOREM NORTH FISH!”

W trakcie kampanii dodatkową atrakcją dla klientów jest możliwość udziału w konkursie, którego mechanizm jest niezwykle prosty – wystarczy udowodnić, za pomocą jednego zdjęcia, że jest się „FISHFANEM”. Konkurs prowadzony będzie za pomocą aplikacji facebook’owej, a do wygrania, oprócz nagród gwarantowanych w postaci Fishburgerów, będzie Karta Ambasadora North Fish, uprawniającą do korzystania z restauracji North Fish za darmo przez cały rok. Konkurs potrwa od 6 marca do 9 kwietnia. Więcej informacji: https://pl-pl.facebook.com/NorthFishPL


Źródło: Grupa Eskadra Sp. z o.o.

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764