logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kolejna odsłona kampanii WP

  PR 21.01.2015, przeczytano 681 razy
ilustracjastrzałka

Ruszył kolejny etap kampanii WP pod hasłem #dzjejesiewpolsce. Realizowane w styczniu i lutym działania reklamowe skupiono wokół najważniejszych obszarów tematycznych Wirtualnej Polski – Wiadomości, Finansów oraz Sportu. To dzięki tym kluczowym kategoriom czytelnicy portalu mogą w pełni uczestniczyć w aktualnych wydarzeniach w kraju i na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kolejna-odslona-kampanii-wp,23719,artykul.html

W komunikacji Wirtualna Polska i tym razem stawia na śmiały przekaz, nawiązując do aktualności gospodarczych („Ceny ropy spadają w Polsce”), politycznych („Manifestowana solidarność z Francją w Polsce”), sportowych („Najdłuższe skoki oddaje się w Polsce”). Na formatach reklamowych ponownie wyeksponowano przykuwające uwagę zdjęcia.

Kampania ma na celu dalsze umacnianie wizerunku WP jako innowacyjnego, inspirującego medium, partnera pierwszego wyboru Polaków, dostarczającego im bieżących informacji w optymalny i przyjazny sposób. Wszystko, co ważne dzieje się właśnie na stronach WP.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja Scholz & Friends Warszawa

Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:

telewizja: m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV Puls, Kino Polska, National Geographic, Fox

radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA, Radio WAWA

prasa: dzienniki, tygodniki, miesięczniki (m.in. Rzeczpospolita, Polityka)

kina: Helios, CinemCity, Multikino

internet: m.in. Wirtualna Polska, IPLA, Instagram, Facebook,

Zakup i planowanie mediów: Dom Mediowy ZenithOptimedia Group, Zespół Marketingu i Komunikacji Grupy Wirtualna Polska.

Źródło: Wirtualna Polska

wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764