logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox Workcentre 7970: pierwsza strona w 6,9 sekundy

  PR 17.10.2014, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

Pracownicy mają coraz więcej zadań i obowiązków. Rozwiązaniem, które pomoże im je szybciej wykonywać jest nowy Xerox WorkCentre 7970, drukujący w czerni i kolorze do 70 str./min. Urządzenie A3 wyposażone jest w obszerne podajniki, które mogą pomieścić do 3000 kartek. Jest to więc idealna opcja dla środowisk intensywnie korzystających z dokumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-workcentre-7970%3A-pierwsza-strona-w-6%2C9-sekundy,22940,artykul.html

Z myślą o dużych grupach roboczych, które mają potrzebę tworzenia kolorowych dokumentów – takich jak prezentacje sprzedażowe czy marketingowe – WorkCentre 7970 oferuje technologię Digital Image Registration Control, która zapewnia pełną kontrolę nad nasyceniem i intensywnością barw. Urządzenie może produkować materiały na szerokiej gamie nośników o różnej gramaturze, pozwalając użytkownikom na tworzenie zaawansowanych dokumentów biznesowych.

W rozwiązaniu zastosowana została technologia Xerox ConnectKey. Dzięki niej dokumenty mogą być bezpiecznie drukowane, skanowane i przesyłane za pomocą faksu do repozytoriów w chmurze, biur i lokalizacji na całym świecie. Dla większego komfortu, WorkCentre 7970 został wyposażony w zdalny panel sterowania, który daje użytkownikowi możliwość sterowania drukarką z każdego miejsca, nie tylko w biurze, ale i podczas podróży.

WorkCentre 7970 można podłączyć bezprzewodowo. Dzięki temu użytkownik ma pełną swobodę działania - może np. umieścić urządzenie w dowolnym miejscu, bez ponoszenia kosztów na dodatkową infrastrukturę sieci” – mówi Leszek Bareja, Product Manager, Xerox Polska.

Urządzenie Xerox daje użytkownikom możliwość korzystania z najnowszych systemów zabezpieczeń. Zintegrowana technologia McAfee pozwala m.in. instytucjom rządowym, finansowym i medycznym na zapobieganie nieupoważnionemu dostępowi do danych.

WorkCentre 7970 posiada także certyfikat Mopria, który zapewnia możliwość natychmiastowego bezprzewodowego drukowania ze smartfonów, tabletów oraz innych urządzeń mobilnych bez konieczności konfiguracji dla każdego urządzenia z osobna, czy też angażowania administratora. Wystarczy jedynie znaleźć w sklepie internetowym bezpłatne oprogramowanie i zainstalować je na swoim urządzeniu.

Aplikacja Mopria, którą można pobrać za darmo z Internetu, to bardzo duże ułatwienie dla osób, które pracują zdalnie. Dzięki niej mogą znaleźć na mapie w swoim urządzeniu mobilnym drukarki, które znajdują się w pobliżu, np. w hotelach, i wydrukować dokument, gdy tego pilnie potrzebują” – dodaje Leszek Bareja.

WorkCentre 7970 jest standardowo wyposażony w funkcje optycznego rozpoznawania znaków pozwalającą na tworzenie plików PDF z możliwością wyszukiwania, tworzenia zabezpieczonych plików PDF oraz skanowania do poczty e-mail i sieci. Ponadto skanowanie jednoprzebiegowe umożliwia jednoczesne skanowanie lub kopiowanie obydwu stron dokumentu dwustronnego, co usprawnia te procesy.

Więcej informacji na temat technologii ConnectKey można znaleźć na stronie: https://www.youtube.com/watch?v=_fTtdTVj_qM&feature=youtu.be

Źródło: Xerox

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764