logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zagraj w reklamie „Pij mleko! Będziesz Wielki” z Agnieszką Radwańską

  PR 07.07.2011, przeczytano 8261 razy
ilustracja

Rusza tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki” z polską tenisistką Agnieszką Radwańską. Tym razem każdy ma szanse być Wielki - wystarczy, że pokaże, jak na codzień realizuje swoją pasję. Dlatego tegorocza kampania, poza mediami tradycyjnymi i reklamą, pojawia się na profilu społecznościowym – Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zagraj-w-reklamie-pij-mleko%21-bedziesz-wielki-z-agnieszka-radwanska,12886,artykul.html

Profil facebook, to szansa na rozmowę z Agnieszką, poznanie interesujących ludzi oraz wzięcia udziału w konkursie. Na profilu internauci mogą zalogować się i umieszczać zdjęcia oraz filmy pokazujące w jaki sposób można osiągnąć sukces.. Nagrodą główną będzie nagranie spotu reklamowego do drugiej odsłony kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską. Akcja nastawiona jest na tworzenie społeczności pasjonatów, którzy nie boją się wyzwań.
„Pij mleko! będziesz Wielki” to najbardziej rozpoznawalna z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już ósmą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży.

„Tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko, będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską przenosi nas w świat wielkich pasji i walki o swoje marzenia. W dobie Facebooka chcieliśmy, aby młodzi ludzie mogli pokazać nam w jaki sposób można łączyć sport ze zdrowymi nawykami” – mówi Paweł Kowalewski, wice prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest w osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Kampania obecna jest również w telewizji. Od przyszłego tygodnia dostępna będzie w Internecie , a od połowy lipca w prasie i na outdoorze.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.

Źródło: IAA

www.iaa.org.pl

Dodatkowe informacje:

Kampania społeczna „Pij Mleko! będziesz Wielki!” jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku i stanowi pierwszy element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, obejmującego długofalowe działania o charakterze społecznym. Kampania jest widoczna, rozpoznawalna, powszechna i skuteczna. Hasło „Pij Mleko! będziesz Wielki!” rozpoznaje aż 97% Polaków, a blisko 80% uważa je za wiarygodne. Sukces kampanii ma konkretny wymiar: aż 85% dorosłych namawia swoje dzieci do picia mleka. Co ważniejsze, te tendencje ciągle rosną i utrwalają się w świadomości dorosłych, jak i dzieci.
Kampania „Pij mleko! będziesz Wielki” została doceniona przez Międzynarodową Fundację Osteoporozy – International Osteoporosis Foundation (IOF) jako przykład społecznej kampanii, która pokazuje, jak można promować zdrowy styl życia.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA), z siedzibą w Nowym Jorku zostało założone w 1938 w celu odpowiedzialnego zarządzania marketingiem. IAA ma 56 oddziałów w 76 krajach. Jest jedynym w swoim rodzaju stowarzyszeniem, w skład którego wchodzą reklamodawcy, media, agencje reklamowe i PR oraz środowiska akademickie. IAA stanowi platformę wymiany doświadczeń i dyskusji dla branży szeroko pojętej komunikacji marketingowej. IAA szczególną wagę przykłada do ochrony i promowania wolności wypowiedzi handlowych, odpowiedzialnej reklamy, a także edukacji branży.
IAA w Polsce od 1993 roku konsekwentnie buduje prestiż branży reklamowej, działa na polach promujących profesjonalizm i współpracę podmiotów działających w ramach branży.
Misją IAA jest działalność na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszenia standardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie oraz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów.
Członkostwo w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy w Polsce oznacza udział w dynamicznej, nowoczesnej i sprawczej organizacji pozarządowej. IAA realizuje długofalowy program "Marketing dla Przyszłości", którego podstawowym założeniem jest promowanie idei marketingu społecznie pożytecznego.
Program Marketing dla Przyszłości realizowany jest w następujących obszarach:
• ochrona zdrowia i profilaktyka (kampania "Pij mleko! Będziesz wielki")
• przedsiębiorczość (kampania "Postaw na swoim! - przedsiębiorczość")
• edukacja i języki obce
• ochrona środowiska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764