logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakupy grupowe dla firm w B2B Deal

  PR 27.03.2012, przeczytano 2736 razy
ilustracjastrzałka

Zastój gospodarczy spowodowany trwającym kryzysem ekonomicznym wpływa na fakt, że firmy coraz częściej poszukują oszczędności. Wychodząc naprzeciw takiemu zapotrzebowaniu stworzono B2B Deal, platformę oszczędnościową dla sektora biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakupy-grupowe-dla-firm-w-b2b-deal,15089,artykul.html

Moda na zakupy grupowe nie ominęła także sektora usług biznesowych. „Boom”, którego sprawcą był przede wszystkim amerykański Groupon, zyskał swoje odzwierciedlenie także w nowym modelu sprzedaży, jakim stały się zakupy grupowe dla firm. Jak się okazało, schemat ten, ukształtowany w sektorze b2c, po niewielkich modyfikacjach zaczął funkcjonować w świadomości polskich przedsiębiorstw sektora MŚP i zdobywać przychylność klientów biznesowych.

Jak pokazują ostatnie miesiące, taka forma relacji kupna-sprzedaży coraz częściej sprawdza się na polskim rynku. – Zakupy grupowe dla biznesu to szansa na wyrobienie licznych kontaktów. Zarówno w momencie kupna czy sprzedaży naszej usługi. Celem platformy oszczędnościowej, jaką jest B2B Deal, jest łączenie firm, dzięki czemu mogą się one znacznie szybciej rozwijać - mówi Tomasz Krobski, właściciel portalu biznesowego B2Bdeal.pl.

Szansa na oszczędności

Dzięki zakupom grupowym dla biznesu zyskują zarówno kupujący, jak i sprzedający. Ci pierwsi nabywają usługi, które są przecenione przynajmniej o 5%. Sprzedający oszczędzają na kosztach związanych z kampanią reklamową, gdyż marketingowy model zakupów grupowych jest, w porównaniu do innych kanałów promocji, tańszy i często bardziej skuteczny. – Tradycyjne formy reklamy stają się coraz mniej efektywne. Dzięki zakupom grupowym dla sektora biznesowego, firmy mogą z łatwością trafić do swojej grupy docelowej, płacąc prowizję dopiero za pozyskanego klienta. Oprócz darmowego wystawienia oferty na portalu, klienci otrzymują także gratisowy mailing do naszej bazy subskrybentów, w której są zarówno właściciele firm jak i szeregowi pracownicy. To na pewno znaczący wyróżnik w porównaniu z reklamą w prasie drukowanej czy billboardem przy drodze – dodaje Krobski.

Szansa na sukces

Model zakupów grupowych dla biznesu istnieje w polskiej sieci od ponad dziesięciu miesięcy. Czy firmy faktycznie skorzystały z tej formy promocji? - Współpraca z serwisem zakupów grupowych B2Bdeal.pl pozwala przede wszystkim zaproponować nasze usługi mikroprzedsiębiorcom, którzy stawiają swoje pierwsze kroki związane z promocją w Internecie oraz firmom, które nie dysponują dużym budżetem reklamowym - mówi Krzysztof Ptak z firmy Alexandrite Group, wydawcy portali TwojeInnowacje.pl i DomInnowacji.pl. Innowacyjność oraz otwartość na klientów i oferentów to najczęściej wymieniane cechy biznesowych zakupów grupowych. - Serwis B2Bdeal.pl burzy mur niedostępności. Mnogość wysokich rabatów nie tylko pozwala skorzystać z usług i produktów dotychczas niedostępnych dla przedsiębiorców ze względu na cenę, ale pozwala też zaoszczędzić – stwierdza Ptak. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na publikację promocyjnych ofert zwracają także uwagę na korzystną formę promocji oferowaną przez serwis B2Bdeal.pl. - B2Bdeal wykonuje za nas mnóstwo dobrej roboty. Jak wiadomo, najtrudniejszą kwestią jest zdobycie danych i przyciągnięcie do siebie klienta. Co dzień dostajemy oferty firm, które sprzedają bazy danych, a B2Bdeal robi to po prostu za nas, co więcej od razu sprzedając naszą konkretną usługę – mówi Wojciech Hankiewicz, właściciel Agencji reklamowej Pinakolada.pl. Sprawdza się także idea kojarzenia firm i stawiania na długą współpracę między nimi: - Z kilkoma firmami, z którymi pierwszy kontakt mieliśmy poprzez B2B Deal, udało nam się podjąć dłuższą współpracę, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni – dodaje Hankiewicz.

Źródło: B2B Deal

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764