logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zakwaterowanie zastępcze w spocie reklamowym Proama

  PR 29.06.2015, przeczytano 566 razy

Proama emituje spoty radiowe, promujące ubezpieczenie mieszkaniowe. Podkreśla w nich , że w ramach posiadanej w Proama ochrony, klient może otrzymać dodatkowe świadczenia, takie jak: zakwaterowanie zastępcze i pomoc finansowa na zakup artykułów pierwszej potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zakwaterowanie-zastepcze-w-spocie-reklamowym-proama,25287,artykul.html

Zakwaterowanie zastępcze znajduje się w standardowym zakresie ochrony ubezpieczenia mieszkaniowego w Proama. W przypadku zajścia zdarzenia uniemożliwiającego zamieszkanie w domu lub mieszkaniu, gdy czas ich przywrócenia do stanu zamieszkania przekracza 2 dni, Proama zorganizuje ubezpieczonemu i jego rodzinie pobyt w hotelu lub lokalu zastępczym i pokryje koszty z tym związane. 

Natychmiastowa pomoc finansowa na zakup artykułów pierwszej potrzeby wypłacana jest w ciągu 24 godzin od momentu zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego z limitem do 5000 zł. Może się ona okazać nieocenioną dla osób, które w jednej chwili straciły dach nad głową wraz z całym dobytkiem, także ze wszystkimi dokumentami i odzieżą.

- W spotach poruszamy kwestie związane z zakwaterowaniem zastępczym oraz z pomocą finansową, nie tylko po to, aby pokazać co mamy wyjątkowego w ramach tego produktu, ale również zwrócić uwagę na fakt, że jest to produkt, który dobrze zabezpiecza potrzeby klienta, szczególnie w sytuacji, kiedy Klient znajduje się w trudnej sytuacji – mówi Olga Tobiasz, Brand Manager w Proama.

Ubezpieczenie mieszkaniowe Proama dostępne jest w dwóch wariantach: Proama Dom i Proama Dom All-Risk. Proama Dom obejmuje swoim zakresem 21 ryzyk, a w standardzie pakietu są także: OC w życiu prywatnym, wspomniane 30-dniowe zakwaterowanie zastępcze, pomoc finansową w 24 h (do 5 000 zł), akcję ratowniczą, poszukiwanie przyczyny szkody.

Proama Dom All Risk, zapewnia ochronę od wszystkich zdarzeń losowych, przez co zakresem obejmuje również te najmniej przewidywalne. Dodatkowo ochronie podlegają: indywidualne źródła ciepła, kradzież zwykła dla części ogrodzenia i elementów zewnętrznych, ryzyko katastrofy budowlanej, działanie zwierząt nienależących do Ubezpieczonego lub osób bliskich oraz stłuczenie przedmiotów szklanych. Zakwaterowanie zastępcze zapewnione jest do 90 dni.

- Ponadto oba warianty – Proama Dom i Proama Dom All Risk - w standardzie zawierają ubepzieczenie OC w życiu prywatnym, w ramach którego szkody zalaniowe są likwidowane na zasadzie ryzyka, czyli niezależnie od winy ubezpieczonego. Jest to element, na który szczególnie zwracali uwagę nasi Agenci – wyjaśnia Damian Zieliński, kierownik ds. ubezpieczeń mieszkaniowych w Proama.

Kampania radiowa potrwa do 3 lipca. Spoty emitowane są w lokalnych stacjach radiowych.

Źródło: Proama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764