Specjalizujący się w dziedzinie reklamy efektywnościowej – zanox, będący największą platformą tego typu w Europie i w Polsce, stale wzmacnia swoją pozycję. Inwestuje też w kadry. Ostatnie zmiany personalne w firmie, związane ze zwiększającymi się kompetencjami pracowników oraz zatrudnieniem nowych osób, dotyczyły aż 12 osób. W ich efekcie firma świętowała ostatnio przeprowadzkę do nowego, większego biura.
W ciągu ostatnich 2 lat zanox, jako lider na europejskim rynku reklamy efektywnościowej, kładł duży nacisk na rozwój sieci wydawców reklamy internetowej na terenie Polski. Skupiał się przy tym na zwiększeniu liczby partnerów z sektorów: retail and shopping oraz finanse.
– Nawiązaliśmy współpracę z polskimi portalami oraz wieloma serwisami branżowymi, należącymi do koncernów medialnych z Europy Zachodniej. Przyczyniło się to w znacznym stopniu do zwiększania jakości i lepszego dopasowania reklam naszych reklamodawców do serwisów, gdzie reklamy są wyświetlane – mówi Tomasz Karolak, Country Manager w zanox. Firma konsekwentnie rozwija swoją ofertę, udostępniając obecnie w Polsce już ponad 160 programów afiliacyjnych. – Spodziewamy się, że jeszcze w tym roku liczba aktywnych reklamodawców przekroczy 200, a wzrost obrotów w programach naszych reklamodawców osiągnie poziom 60 proc., w porównaniu do roku poprzedniego. Czyni to zanox najszybciej rosnącą platformą marketingu efektywnościowego w naszym kraju – dodaje Tomasz Karolak.
Aż 7 osób na wyższych stanowiskach
W polskim oddziale zanox awansowało w ostatnim czasie aż 7 osób. Mateusz Łukianiuk został Head of Advertiser Sales i dba o rozwój programów afiliacyjnych oraz współpracę z obecnymi klientami zanox. Nowe obowiązki otrzymał również Paweł Grochowski, który oprócz odpowiedzialności za zespół współpracujący z wydawcami z Europy Środkowej i Wschodniej, odpowiada za nowo tworzony dział sprzedaży, planowanie kampanii oraz współpracę z wiodącymi domami mediowymi w Polsce i Europie Środkowej i Wschodniej. Ponadto, Michał Pachnik awansował na stanowisko Team Leader Business Development & Sales Operations, Ewa Kalata pełni obecnie funkcję Key Account Managera, budując relacje z wydawcami z Polski oraz krajów Europy Centralnej i Wschodniej, Natalia Królikowska odpowiada teraz za klientów z branży Telco & Services, a Patrycja Ścisłowska otrzymała funkcję Key Account Manager Advertiser. Dodatkowo, Paweł Bogunia objął stanowisko Sales Managera w obszarze Małych i Średnich Reklamodawców (SME).
Nowi pracownicy, większe możliwości
W ostatnim czasie do Polskiego oddziału zanox dołączyło również 5 nowych osób. Wśród nich jest m.in. Martyna Krzemińska, odpowiedzialna za obsługę klientów i rozwój branży retail. Szeregi zanox zasili także: Sylwia Danilczuk – Media Planner, Adam Godlewski – Account Manager oraz Łukasz Mickaniewski, który w krótkim czasie awansował na stanowisko Technical Sales Enginner. zanox rozbudowuje również dział sprzedaży, do którego w czerwcu dołączyła Iwona Mackiewicz odpowiedzialna teraz za sprzedaż programów afiliacyjnych w Polsce i obszarze Państw członkowskich WNP – Europa Wschodnia.
Dynamiczny rozwój firmy i stale powiększająca się kadra, przyczyniły się do świętowania pod koniec czerwca, otwarcia nowego, większego biura.
Źródło: zanox