logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zanox inwestuje w kadry

  PR 14.07.2014, przeczytano 1082 razy

Specjalizujący się w dziedzinie reklamy efektywnościowej – zanox, będący największą platformą tego typu w Europie i w Polsce, stale wzmacnia swoją pozycję. Inwestuje też w kadry. Ostatnie zmiany personalne w firmie, związane ze zwiększającymi się kompetencjami pracowników oraz zatrudnieniem nowych osób, dotyczyły aż 12 osób. W ich efekcie firma świętowała ostatnio przeprowadzkę do nowego, większego biura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zanox-inwestuje-w-kadry,22179,artykul.html

W ciągu ostatnich 2 lat zanox, jako lider na europejskim rynku reklamy efektywnościowej, kładł duży nacisk na rozwój sieci wydawców reklamy internetowej na terenie Polski. Skupiał się przy tym na zwiększeniu liczby partnerów z sektorów: retail and shopping oraz finanse.

Nawiązaliśmy współpracę z polskimi portalami oraz wieloma serwisami branżowymi, należącymi do koncernów medialnych z Europy Zachodniej. Przyczyniło się to w znacznym stopniu do zwiększania jakości i lepszego dopasowania reklam naszych reklamodawców do serwisów, gdzie reklamy są wyświetlane – mówi Tomasz Karolak, Country Manager w zanox. Firma konsekwentnie rozwija swoją ofertę, udostępniając obecnie w Polsce już ponad 160 programów afiliacyjnych. – Spodziewamy się, że jeszcze w tym roku liczba aktywnych reklamodawców przekroczy 200, a wzrost obrotów w programach naszych reklamodawców osiągnie poziom 60 proc., w porównaniu do roku poprzedniego. Czyni to zanox najszybciej rosnącą platformą marketingu efektywnościowego w naszym kraju – dodaje Tomasz Karolak.

Aż 7 osób na wyższych stanowiskach

W polskim oddziale zanox awansowało w ostatnim czasie aż 7 osób. Mateusz Łukianiuk został Head of Advertiser Sales i dba o rozwój programów afiliacyjnych oraz współpracę z obecnymi klientami zanox. Nowe obowiązki otrzymał również Paweł Grochowski, który oprócz odpowiedzialności za zespół współpracujący z wydawcami z Europy Środkowej i Wschodniej, odpowiada za nowo tworzony dział sprzedaży, planowanie kampanii oraz współpracę z wiodącymi domami mediowymi w Polsce i Europie Środkowej i Wschodniej. Ponadto, Michał Pachnik awansował na stanowisko Team Leader Business Development & Sales Operations,  Ewa Kalata pełni obecnie funkcję Key Account Managera, budując  relacje z wydawcami z Polski oraz krajów Europy Centralnej i Wschodniej, Natalia Królikowska odpowiada teraz za klientów z branży Telco & Services, a Patrycja Ścisłowska otrzymała funkcję Key Account Manager Advertiser. Dodatkowo, Paweł Bogunia objął stanowisko Sales Managera w obszarze Małych i Średnich Reklamodawców (SME).

Nowi pracownicy, większe możliwości

W ostatnim czasie do Polskiego oddziału zanox dołączyło również 5 nowych osób. Wśród nich jest m.in. Martyna Krzemińska, odpowiedzialna za obsługę klientów i rozwój branży retail. Szeregi zanox zasili także: Sylwia Danilczuk – Media Planner, Adam Godlewski – Account Manager oraz Łukasz Mickaniewski, który w krótkim czasie awansował na stanowisko Technical Sales Enginner. zanox rozbudowuje również dział sprzedaży, do którego w czerwcu dołączyła Iwona Mackiewicz odpowiedzialna teraz za sprzedaż programów afiliacyjnych w Polsce i obszarze Państw członkowskich WNP – Europa Wschodnia.

Dynamiczny rozwój firmy i stale powiększająca się kadra, przyczyniły się do świętowania pod koniec czerwca, otwarcia nowego, większego biura.

Źródło: zanox

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764