logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbliża się termin zgłoszeń do Konkursu Biuletynów Firmowych

   24.06.2015, przeczytano 1711 razy
ilustracjastrzałka

Do 1 lipca można zgłaszać prace w 15. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. W jubileuszowej odsłonie rywalizacji są nowe kategorie, a prace oceni Jury w zmienionym składzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbliza-sie-termin-zgloszen-do-konkursu-biuletynow-firmowych,25234,artykul.html

W tegorocznej edycja Konkursu zostały rozszerzone kategorie konkursowe dotyczące publikacji elektronicznych, projektów jednorazowych (podział na wydania jednorazowe biuletynu i projekty korporacyjne), a także pojawił się projekt multimedialny. Zmiany dotyczą też składu Jury.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 1 lipca 2015 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Szczegóły na stronie Konkursu (http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html)

Konkurs wspierają:

Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

Partner merytoryczny: TVHR

Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej

Sponsorzy: SARE

Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl, „Świat druku”.

Źródło: Agape

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764