logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zernike Meta Ventures inwestuje w Mnumi

  PR 02.07.2014, przeczytano 1226 razy

Firma Mnumi - producent oprogramowania do zarządzania drukarnią – poinformowała o niedawnych zmianach, które umożliwią jej dalszy, jeszcze bardziej dynamiczny rozwój. Do najważniejszych należy pozyskanie strategicznego partnera – jest nim włoski fundusz Zernike Meta Ventures. Kolejna to wprowadzane na bieżąco elementy, udoskonalające najważniejsze rozwiązanie firmy - oprogramowanie do zarządzania, które Mnumi oferuje firmom z branży poligraficznej. W ostatnim czasie powiększył się też jej zespół.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zernike-meta-ventures-inwestuje-w-mnumi,22078,artykul.html

Firma Mnumi, pragnąc jeszcze bardziej zaspakajać potrzeby swoich klientów i dynamicznie się rozwijać, od kilku miesięcy poszukiwała partnera. Prowadziła intensywne rozmowy m.in. z włoskim funduszem inwestycyjnym - Zernike Meta Ventures. W efekcie firmy podpisały umowę i rozpoczęły wzajemną współpracę. Mnumi pozyskała dzięki temu środki, które zapewnią jej dalszy, intensywny rozwój, będący odpowiedzią na oczekiwania klientów, coraz liczniej doceniających oferowany przez nią system do zarządzania.

Mnumi – sztandarowy produkt firmy o tej samej nazwie - to kompleksowy system do obsługi drukarni. Obejmuje on zarządzanie obiegiem prac – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak również przez Internet), jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta, poprzez realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. Pozwala również sprawnie zarządzać płatnościami, a co najważniejsze poprzez liczne funkcje w systemie – skutecznie zarządzać całym przedsiębiorstwem. Coraz więcej firm w naszym kraju decyduje się na wdrożenie tego rozwiązania w swoich zakładach. Mnumi odnotowała już ponad 25 wdrożeń, a dzięki organizowanym przez nią cyklicznym i bezpłatnym szkoleniom w całej Polsce, ta liczba stale rośnie. Firma wprowadza również na bieżąco szereg udoskonaleń systemu, co świadczy o jego elastyczności i możliwości dostosowania do potrzeb różnych użytkowników, a także o elastyczności samego dostawcy, który ceni sobie uwagi firm, które korzystają z tego rozwiązania.

Ostatnie aktualizacje systemu zawierają kilka szczególnie użytecznych funkcji. Pojawiły się w nim między innymi: możliwość określania czy objętość pracy będzie wyliczana na podstawie liczby stron czy kartek; możliwość określenia stałej ceny dodanej do papierów/wydruków/wykończeń, pozwalające m.in. dodawać cenę narządu offsetowego; całkowita zmiana zasad działania edytora online, dzięki czemu większość operacji na zdjęciach odbywa się teraz w przeglądarce, co bardzo poprawiło wydajność i stabilność Wizarda oraz znacznie odciążyło serwer; rozróżnienie faktur "Oryginał/Kopia"; nowa i bardziej czytelna historia zmian w zamówieniu; drobne usprawnienia w komunikatach oraz nowa strona z potwierdzeniem zakupu produktu bądź usługi poligraficznej.

W systemie pojawiły się również: Moduł Open Source, integrujący się ze sklepem PrestaShop oraz liczne usprawnienia aplikacji Mnumi Printer Label – dla drukarek Zebra oraz Dymo. W najbliższym czasie firma opracuje Moduł Open Source, integrujący się ze sklepem Wordpress WooCommerce oraz przygotuje nowe wydanie narzędzi do komunikacji zewnętrznych aplikacji API REST. Z samym systemem oraz wszystkimi zmianami wprowadzanymi w nim można dokładnie zapoznać się odwiedzając strony firmy: www.mnumi.pl.

Rosnące zainteresowanie oprogramowaniem Mnumi powoduje również konieczność powiększania zespołu firmy.  „W ostatnim czasie – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel Mnumi - do naszego zespołu dołączyli: Ewa Muszyńska – która wspomaga nasze działania marketingowe, również związane z bezpłatnymi szkoleniami, które organizowaliśmy w całej Polsce – zarówno tymi, które dotyczą systemu do zarządzania, ale również dotyczącymi projektowania stron internetowych itp. W naszych planach są również kolejne, o których poinformujemy niebawem. Zatrudniliśmy również Dominika Łabudzińskiego , który dołączył do zespołu IT i stał się jego ogromną wartością.

Wszystkie więc zmiany zachodzące w ostatnim czasie w firmie Mnumi niezmiernie nas cieszą, bo dzięki nim udaje nam się realizować stawiane sobie zamierzenia biznesowe. Zaspakajać mają one przede wszystkich potrzeby klientów Mnumi, którzy coraz liczniej podejmują współpracę z nami, doceniając ofertę jaką im proponujemy”.

Źródło: Mnumi

www.mnumi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764