logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Laur Klienta dla multimedialnej Panoramy Firm

  PR 29.06.2015, przeczytano 954 razy

Panorama Firm znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych nagrodą Złoty Laur Klienta 2015. W tegorocznej edycji konkursu Panorama Firm okazała się bezkonkurencyjna i zdecydowaną większością głosów zdobyła 1. miejsce w kategorii „Multimedialna Wyszukiwarka Firm Produktów i Usług”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-laur-klienta-dla-multimedialnej-panoramy-firm,25276,artykul.html

Co istotne, Panorama Firm znacząco zwiększyła przewagę nad konkurencyjnymi serwisami w stosunku do ubiegłego roku. Tym samym, Panorama Firm została uhonorowana godłem Złoty Laur Klienta już po raz 10. z rzędu i 2. w kategorii „Multimedialna Wyszukiwarka Firm Produktów i Usług”.

„Jestem dumna, że Panorama Firm już po raz dziesiąty z rzędu otrzymała nagrodę Złoty Laur Klienta. To prestiżowe wyróżnienie cieszy ogromnie, gdyż jest wyrazem opinii naszych klientów i użytkowników wyszukiwarki, a to przecież z myślą o nich tworzymy nasze produkty i usługi”. – mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska (na zdjęciu). „Od dwudziestu trzech lat wspieramy polskich przedsiębiorców, zwłaszcza z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw i jesteśmy zadowoleni, że nasza praca została uhonorowana tym szczególnym wyróżnieniem jakim jest Złoty Laur Klienta w kategorii Multimedialna Wyszukiwarka Firm Produktów i Usług. Ta nagroda to nie tylko powód do dumy, ale także wielka motywacja dla nas do dalszego rozwoju. Będziemy dokładać wszelkich starań aby sprostać wymaganiom rynkowym i klientów”. – dodaje Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska.

Firma Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, kontynuuje transformację biznesową i dostosowuje swoją organizację a także oferowane produkty do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego. W rezultacie, w 2015 roku po raz pierwszy 100% przychodów firmy pochodzi wyłącznie z produktów cyfrowych. Dzięki zmianom w organizacji i w portfolio produktów firma zyskała jeszcze więcej zadowolonych klientów i użytkowników. Wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, to produkt generujący największe zyski w firmie i jest odwiedzany co miesiąc przez ponad 5 milionów użytkowników. Dziś Panorama Firm umożliwia wynajdowanie miejsc, produktów i usług, tam gdzie przebywa użytkownik i na ekranie dowolnego urządzenia, które jest dostępne. Dostarcza najlepsze informacje lokalne, aktualizowane na bieżąco dane o polskich firmach i ich ofertach w formie dopasowanej do potrzeb konsumenta. Odzwierciedleniem transformacji biznesowej firmy są także głosy klientów, którzy odpowiadając na pytanie: „Którą multimedialną wyszukiwarkę firm, produktów i usług Pan/Pani uważa za najlepszą i poleca innym”, wskazywali na Panoramę Firm.

Źródło: Eniro Polska

Dodatkowe informacje:

Laur Klienta to ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym w oparciu o sondaż telefoniczny oraz sondy internetowe wyłaniane są każdego roku najpopularniejsze produkty, marki i usługi w swoich kategoriach. Po zebraniu co najmniej 1 000 głosów w danej kategorii są one podliczane i wyłaniany jest zwycięzca. Konsumenci wybierając najbardziej przez siebie cenione marki przyznają im odpowiednio złoty, srebrny i brązowy laur. Zwycięzcy otrzymują godło promocyjne, które zarazem jest uznanym symbolem jakości. Już od 11 lat ogólnopolski plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Ranking jest obecnie największym programem konsumenckim w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764