logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Medal dla plotera Handtop na Festiwalu Druku 2017

  PR 21.09.2017, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

Miło nam zakomunikować, że po raz kolejny plotery UV marki HandTop zostały docenione przez Jury Targów Festiwal Druk Złotym Medalem w konkursie na innowacyjny produkt 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloty-medal-dla-plotera-handtop-na-festiwalu-druku-2017,33806,artykul.html

Nagrodzony ploter UV to model HandTop HT2512 UV, w którym poza wieloma udoskonaleniami poprawiającymi jakość użytkowania urządzenia został wprowadzony nowy schemat rozkładu głowic - 3x3 dla głowic Ricoh i 2x5 dla głowic Kyocera wspary dedykowanym rozstawem lamp LED.

- Druk UV to ważny segment druku wielkoformatowego, który ciągle się rozwija i udoskonala. Marka HandTop to jakościowe urządzenia, w których zastosowane innowacje mają dać przewagę rynkową naszym klientom. Dotyczy to zarówno niezawodności, jakości i stabilności prac produkcyjnych jak również przyspieszenia druku oraz łatwości zastosowania nowych efektów, którymi można zaskoczyć klienta końcowego. Kolejne nagrody i bardzo pozytywne opinie klientów potwierdzają prawidłowy rozwój tej marki na polskim rynku, który jest wspierany profesjonalną i szybką obsługą serwisową, którą zapewnia firma API.PL. - podsumowuje Mariusz Wasiak Marketing Manager w API.PL.

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764