logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany personalne w Grupie Doradztwa Radiowego

  PR 02.03.2015, przeczytano 1070 razy

Justyna Kociubińska awansowała na stanowisko Media Plannera w Grupie Doradztwa Radiowego działającego w ramach biura reklamy Grupy ZPR Media. Karolina Perczyńska dołączyła do zespołu w charakterze Junior Media Plannera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-personalne-w-grupie-doradztwa-radiowego,24095,artykul.html

Justyna Kociubińska i Karolina Perczyńska podlegają bezpośrednio Hannie Niemierko. Do ich zadań należy m.in.: kontakt z domami mediowymi, doradztwo w zakresie planowania kampanii radiowych, przygotowanie i analiza badań słuchalności radia, rynku radiowego i konkurencji.

Z Grupą ZPR Media Justyna Kociubińska związana jest od 7 lat. W Grupie Doradztwa Radiowego pracuje od 2013 roku. Wcześniej, w latach 2008-2013, była zatrudniona w dziale Realizacji Zleceń na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń.

Karolina Perczyńska jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła Wydział Kulturoznawstwa i Filologii. Ponadto studiuje Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764