logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Grey Group

  PR 22.01.2015, przeczytano 1514 razy

David Patton, CEO i prezes Grey Group Europe, Middle East and Africa, poinformował dziś, że Anna Pańczyk zostanie CEO Grey Group od 1 lutego 2015. Grey przechodzi obecnie proces transformacji, w wyniku którego agencja będzie dostarczać jeszcze lepsze kreatywne rozwiązania oraz nowe usługi z obszarów od Digital po Shopper Marketing. Zadaniem Anny jako CEO Grey Group Polska będzie przyspieszenie tego procesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-grey-group,23734,artykul.html

Anna Pańczyk przechodzi do Grey Group z agencji Change Integrated, gdzie pełniła funkcje CEO oraz prezesa zarządu przez siedem lat. W czasie gdy zarządzała agencją, Change z obiecującego start-upa zamienił się w jedną z wiodących polskich agencji niezależnych. Grey ma nadzieję, że doświadczenie Anny pomoże stworzyć naprawdę zintegrowaną ofertę dla renomowanych klientów.

“Bardzo się cieszymy, że Anna dołączy do naszego zespołu” – powiedział David Patton. Polska to dla nas bardzo ważny rynek i pojawienie się Anny na czele agencji jest tego najlepszym dowodem. Anna Pańczyk to lider w swojej klasie.”

Przez siedem lat zarządzania Anny Pańczyk w Change, agencja otrzymała wiele branżowych wyróżnień, w tym dwie nagrody Cannes Lions. Agencja została również dostrzeżona kilka razy przez Campaign Magazine, jako jedna z najlepszych agencji niezależnych na świecie (World’s Leading Independent Agencies). Anna Pańczyk wcześniej pracowała przez dziewięć lat w Saatchi & Saatchi Poland, gdzie odpowiadała za prowadzenie marek P&G oraz założenie dla nich regionalnego huba w agencji.

Anna Pańczyk jest członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i zasiada w jury konkursu Innovation Award Media Trendy  oraz pełni funkcję Group Mentor/Committee Leader Young Media Lions na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Anna Pańczyk jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Business School of Economics na Uniwersytecie Kopenhaskim.

“Jestem bardzo szczęśliwa, że dołączam do Grey” – powiedziała Anna Pańczyk. „Czas na tę zmianę nie mógł być lepszy. Sieć Grey zarządzana jest bardzo dynamicznie i nowocześnie. Jak tylko poznałam liderów Greya, od razu wiedziałam, że wyznajemy tą samą filozofię. Stanięcie na czele Grey Group to wyzwanie i z radością je podejmę. Nie mogę się już doczekać wspólnego tworzenia agencji przyszłości wspólnie z utalentowanymi pracownikami Grey. Naszym celem jest, aby Grey Group stał się liderem jeśli chodzi o talenty,  kreatywne pomysły oraz skuteczne strategie dla marek w każdym kanale komunikacji marketingowej”.

Anna Pańczyk jest jedną z kilku osób, które w ostatnim czasie dołączyły do Grey Group. Pod koniec 2013 roku Jakub Korolczuk objął stanowisko Executive Creative Director i stał się odpowiedzialny za podniesienie jakości prac kreatywnych agencji. W połowie 2014 roku Gosia Skorwider została Digital Director i odpowiada za rozwój digitalowej części Grey.

Rafał Baran, który był CEO Grey Group od 2008, został powołany na stanowisko Non-Executive President Grey Central and Eastern Europe.  Do jego zadań będzie należało kierowanie rozwojem new business Grey w regionie CEE.

Stojąc na czele Grey Group, Rafał Baran odniósł wiele sukcesów w ostatnich latach, podnosząc znacząco zyski agencji oraz otrzymując wiele nagród, w tym tytuł Agencji Roku 2012, przyznany przez Media i Marketing Polska. Rafał Baran zajął również drugie miejsce w prestiżowym konkursie Adman 2013, organizowanym przez miesięcznik Press.

“New business to moją pasja. Mam go we krwi” – powiedział Rafał. „To wspaniała szansa dla mnie i już nie mogę się doczekać, gdy będę robił to, co naprawdę lubię, ale na skalę regionalną. Chciałbym również uspokoić obecnych klientów Grey, że proces zmian przebiegnie płynnie, a praca na rzecz naszych klientów to w Grey priorytet.”

Anna Pańczyk i Rafał Baran podlegają bezpośrednio CEO Central and Eastern Europe Grey – Markowi Pritchardowi.

“Dołączenie Anny Pańczyk do zespołu Grey oraz przejście Rafała Barana na stanowisko Non-Executive President Regional President CEE są kluczowe dla zmian wewnątrz sieci Grey w regionie CEE” – powiedział Mark Pritchard. „Zatrudniliśmy ostatnio kilku dyrektorów kreatywnych, którzy mają na swoim koncie nagrody otrzymane w Cannes. Ponadto, zatrudniliśmy także nowych dyrektorów zarządzających w kluczowych oddziałach oraz ekspertów w segmentach digital i shopper marketing. Nasz biznes w regionie CEE zmienił się bardzo w ciągu ostatnich kilku lat i trend ten utrzyma się w przyszłości. Chcemy w pełni odpowiadać na nowe i wciąż zmieniające się potrzeby obecnych i przyszłych klientów.

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764