David Patton, CEO i prezes Grey Group Europe, Middle East and Africa, poinformował dziś, że Anna Pańczyk zostanie CEO Grey Group od 1 lutego 2015. Grey przechodzi obecnie proces transformacji, w wyniku którego agencja będzie dostarczać jeszcze lepsze kreatywne rozwiązania oraz nowe usługi z obszarów od Digital po Shopper Marketing. Zadaniem Anny jako CEO Grey Group Polska będzie przyspieszenie tego procesu.
Anna Pańczyk przechodzi do Grey Group z agencji Change Integrated, gdzie pełniła funkcje CEO oraz prezesa zarządu przez siedem lat. W czasie gdy zarządzała agencją, Change z obiecującego start-upa zamienił się w jedną z wiodących polskich agencji niezależnych. Grey ma nadzieję, że doświadczenie Anny pomoże stworzyć naprawdę zintegrowaną ofertę dla renomowanych klientów.
“Bardzo się cieszymy, że Anna dołączy do naszego zespołu” – powiedział David Patton. Polska to dla nas bardzo ważny rynek i pojawienie się Anny na czele agencji jest tego najlepszym dowodem. Anna Pańczyk to lider w swojej klasie.”
Przez siedem lat zarządzania Anny Pańczyk w Change, agencja otrzymała wiele branżowych wyróżnień, w tym dwie nagrody Cannes Lions. Agencja została również dostrzeżona kilka razy przez Campaign Magazine, jako jedna z najlepszych agencji niezależnych na świecie (World’s Leading Independent Agencies). Anna Pańczyk wcześniej pracowała przez dziewięć lat w Saatchi & Saatchi Poland, gdzie odpowiadała za prowadzenie marek P&G oraz założenie dla nich regionalnego huba w agencji.
Anna Pańczyk jest członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i zasiada w jury konkursu Innovation Award Media Trendy oraz pełni funkcję Group Mentor/Committee Leader Young Media Lions na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Anna Pańczyk jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Business School of Economics na Uniwersytecie Kopenhaskim.
“Jestem bardzo szczęśliwa, że dołączam do Grey” – powiedziała Anna Pańczyk. „Czas na tę zmianę nie mógł być lepszy. Sieć Grey zarządzana jest bardzo dynamicznie i nowocześnie. Jak tylko poznałam liderów Greya, od razu wiedziałam, że wyznajemy tą samą filozofię. Stanięcie na czele Grey Group to wyzwanie i z radością je podejmę. Nie mogę się już doczekać wspólnego tworzenia agencji przyszłości wspólnie z utalentowanymi pracownikami Grey. Naszym celem jest, aby Grey Group stał się liderem jeśli chodzi o talenty, kreatywne pomysły oraz skuteczne strategie dla marek w każdym kanale komunikacji marketingowej”.
Anna Pańczyk jest jedną z kilku osób, które w ostatnim czasie dołączyły do Grey Group. Pod koniec 2013 roku Jakub Korolczuk objął stanowisko Executive Creative Director i stał się odpowiedzialny za podniesienie jakości prac kreatywnych agencji. W połowie 2014 roku Gosia Skorwider została Digital Director i odpowiada za rozwój digitalowej części Grey.
Rafał Baran, który był CEO Grey Group od 2008, został powołany na stanowisko Non-Executive President Grey Central and Eastern Europe. Do jego zadań będzie należało kierowanie rozwojem new business Grey w regionie CEE.
Stojąc na czele Grey Group, Rafał Baran odniósł wiele sukcesów w ostatnich latach, podnosząc znacząco zyski agencji oraz otrzymując wiele nagród, w tym tytuł Agencji Roku 2012, przyznany przez Media i Marketing Polska. Rafał Baran zajął również drugie miejsce w prestiżowym konkursie Adman 2013, organizowanym przez miesięcznik Press.
“New business to moją pasja. Mam go we krwi” – powiedział Rafał. „To wspaniała szansa dla mnie i już nie mogę się doczekać, gdy będę robił to, co naprawdę lubię, ale na skalę regionalną. Chciałbym również uspokoić obecnych klientów Grey, że proces zmian przebiegnie płynnie, a praca na rzecz naszych klientów to w Grey priorytet.”
Anna Pańczyk i Rafał Baran podlegają bezpośrednio CEO Central and Eastern Europe Grey – Markowi Pritchardowi.
“Dołączenie Anny Pańczyk do zespołu Grey oraz przejście Rafała Barana na stanowisko Non-Executive President Regional President CEE są kluczowe dla zmian wewnątrz sieci Grey w regionie CEE” – powiedział Mark Pritchard. „Zatrudniliśmy ostatnio kilku dyrektorów kreatywnych, którzy mają na swoim koncie nagrody otrzymane w Cannes. Ponadto, zatrudniliśmy także nowych dyrektorów zarządzających w kluczowych oddziałach oraz ekspertów w segmentach digital i shopper marketing. Nasz biznes w regionie CEE zmienił się bardzo w ciągu ostatnich kilku lat i trend ten utrzyma się w przyszłości. Chcemy w pełni odpowiadać na nowe i wciąż zmieniające się potrzeby obecnych i przyszłych klientów.
Źródło: Grey Group