logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy finalistów Strefy Studenta

   01.04.2014, przeczytano 1434 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców III edycji Strefy Studenta, których wybrali internauci w drodze głosowania przeprowadzonego na portalu Facebook. Osiem prac, trzy miejsca na podium, siedem dni głosowania. Jedno jest pewne w Polsce nie brakuje kreatywnych studentów, którzy każdego roku zaskakują oryginalnymi pomysłami na opakowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-finalistow-strefy-studenta,21262,artykul.html

Konkurs kierowany był do studentów poniżej 26 roku życia, którzy poprzez swój udział w akcji, chcieli pokazać szerokiemu gronu odbiorców swoje nietuzinkowe projekty.

Prace, które wzbudziły największe zainteresowanie to:

  • PINGWIN-witaminowy przyjaciel autorstwa Magdaleny Witkowicz
  • Opakowanie na chusty Kaszubskie autorstwa Macieja Kuczkowskiego
  • Lazy Days autorstwa Katarzyny i Karoliny Fijałkowskich

Te oraz pozostałe opakowania zgłoszone do Strefy Studenta będzie można zobaczyć w specjalnie wydzielonej przestrzeni w hali EXPO XXI w ramach VI Międzynarodowych Targów Opakowań PACKAGING INNOVATIONS, które w dniach 9-10 kwietnia odbędą się w Warszawie. To właśnie tu młodzi projektanci spotkają się z kluczowymi osobami z branży. „To duża szansa dla młodych projektantów. Dzięki udziałowi w Strefie Studenta uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję, by zasięgnąć rady ekspertów w dziedzinie opakowań.” – mówi Katarzyna Gościańska, Specjalista ds. Marketingu. Wydarzenie ma na celu promocję studenckich projektów, co wpływa na rozwój ich ścieżki zawodowej i doświadczenie, które może okazać się nieocenione w dalszej pracy.

Źródło: easyFairs Poland

www.facebook.com/pi.warsaw

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764