logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy Innovation Award 2015

  PR 15.05.2015, przeczytano 1667 razy

Podczas uroczystej gali Innovation Award, która odbyła się 13 maja w Teatrze Polskim, przyznano dwa Grand Prix dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych. Tegoroczne statuetki zaprojektowane zostały przez Gosię Baczyńską, znaną polską projektantkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-innovation-award-2015,24861,artykul.html

W tegorocznym konkursie Innovation Award 2015, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody Grand Prix otrzymały kampanie: ,,Zwrotka Żywca’’ zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!.

Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły agencje Isobar Polska, GONG i DDB&tribal oraz Lubię to – linked by Isobar. Nagrody specjalne ,,Game Changer’’ trafiły do Estimote – Firma Roku, Człowiekiem Roku został Rafał Brzoska, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl, a Wydarzeniem Roku uhonorowano akcję Pulsu Biznesu #jedzjabłka

Nagrody i wyróżnienia Innovation Award 2015

GRAND PRIX:

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Nagrody specjalne GAME CHANGER

Człowiek Roku – Rafał Brzoska, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl

Firma Roku – Estimote

Wydarzenie Roku – akcja #jedzjabłka Pulsu Biznesu

Kategoria INTERAKCJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie
  • Kampania komercyjna: Isobar Polska i Vizeum / Kibicuj Paczką / Ferrero / Tic Tac

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Virgin Snake / Virgin Mobile / Pakiet #wszystko
  • Kampania komercyjna: VML Poland / Dom Boskich / Orange Polska / Dom Boskich

Kategoria PERSONALIZACJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie
  • Kampania komercyjna: Grey Worldwide Warszawa / Nobile Saudade / Nobile / Spersonalizowane kiteboardy

Wyróżnienie:

  • Kampania społeczna: VML Poland / Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym / Fundacja PZU / kampania społeczna

Kategoria UŻYTECZNOŚĆ

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Park&Drive / Volkswagen Porsche Połczyńska / Jazdy Próbne

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: K2 i ZenithOptimedia Group / Energetyczne przystanki PGE / PGE Polska Grupa Energetyczna / Energia elektryczna

Kategoria TECHNOLOGIA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal i DDC Media / Jemioła / Polskie Linie Lotnicze LOT / wizerunkowa kampania świąteczna
  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: Biuro Podróży Reklamy / Poznaj kolor swojego wnętrza - Dekoral Fashion / PPG Deco Polska / Dekoral Fashion

Kategoria TOUCHPOINT

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania społeczna: Artegence / WeFree / Amnesty International / Kampania Stop Torturom
  • Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Artegence / Czytanie jest sexy / Play / Czytelnia w Play
  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Miejsce z przodu / Polskie Linie Lotnicze LOT / taryfy podwyższonego komfortu
  • Kampania komercyjna: K2 / Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie / FOX Polska / Serial The Walking Dead
  • Kampania komercyjna: Publicis i PublicisDWL / Po drugiej stronie Clouda / Orange Polska / Orange Cloud
  • Kampania komercyjna: Value Media i Change / W poszukiwaniu straconych czytelników / EMPIK / promocja czytelnictwa
  • Kampania społeczna: Isobar Polska i Posterscope / Waiting Signs of Hope / Fundacja Itaka / świadomość marki
  • Kampania społeczna: Walk / Szacun Tropików / Fundacja Integracja / Płytka wyobraźnia to kalectwo

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: Grey Worldwide Warszawa i Cohn & Wolfe / Przegląd Warszawski / Domy Towarowe Wars Sawa Junior / Domy Towarowe Wars Sawa Junior

Kategoria INSIGHT

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Park&Drive / Volkswagen Porsche Połczyńska / Jazdy próbne
  • Kampania komercyjna: Isobar Polska / Tatuaże Wolności / Pedagogium/ Pedagogium
  • Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: 180heartbeats + JUNG v. MATT i Mindshare Polska / Zaplanuj Nieoczekiwane / NIKE / NIKE
  • Kampania komercyjna: Biuro Podróży Reklamy / charytywni.allegro – Podziel się tym co masz najlepszego / Grupa Allegro / charytatywni.allegro
  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Ulubiona zabawka / PZU / Program edukacyjny
  • Kampania komercyjna: K2 / Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie / FOX Polska / Serial The Walking Dead

Kategoria INTEGRACJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Virgin Snake / Virgin Mobile / Pakiet #wszystko

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Łap Snap od H&M / H&M / Boiler Room

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: AMS i Carat Polska, Posterscope / Synergia klasycznych i cyfrowych kanałów OOH / MasterCard / MasterPass

Young Media Lions

Nagroda: Mateusz Wyszyński, Agata Olszewska / MediaCom

Wyróżnienie: Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling / K2 Media

Wyróżnienie: Maciej Dziedzic i Jakub Lewandowski / ZenithOptimedia Group

Wyróżnienie: Piotr Fortuna i Joanna Koczwarska / ZenithOptimedia Group

Przez ostatnie tygodnie ponad 50-osobowe jury konkursu Innovation Award pod przewodnictwem Michała Brańskiego, Członka Zarządu, VP Strategia, Grupa Wirtualna Polska, Marcina Dyczaka, Dyrektora Marketingu, Platformy Transakcyjne, Grupa Allegro i Bartłomieja Goli, General Partner & CEO, Speedup Venture Capital Group, pracowało nad tym, by spośród 156 zgłoszeń wyłonić najbardziej innowacyjne projekty w polskiej komunikacji marketingowej i marketingu, w siedmiu, nowozdefiniowanych kategoriach konkursowych: Interakcja, Personalizacja, Użyteczność, Touchpoint, Insight, Integracja i Technologia.

,,Nagrodzone prace obniżają barierę między nadawcą reklamy a - zwyczajowo biernym - odbiorcą. Wciągają konsumentów, pozwalając partycypować, a nawet czyniąc z nich prawdziwych herosów. Obok tej kumpelskiej i nienachalnej atmosfery, w oczy rzuca się nienaganne wykonanie, z użyciem zaawansowanych technologii, które nie alienują, a czynią całe doświadczenia naturalnym.’’ – komentuje Michał Brański. 

Źródło: Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764