logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywcowe decyzje w piwnej kampanii crowdsourcingowej

  PR 16.04.2014, przeczytano 1115 razy
ilustracja

Piwny świat pełen jest różnorodnych smaków i aromatów. Żywiec, chcąc przybliżyć je swoim konsumentom, oddał w ich ręce trzy piwne warianty – Bocka, Marcowe i Białe. 14 kwietnia rozpoczęły one rywalizację o uznanie konsumentów w największej w polskiej branży piwnej akcji crowdsourcingowejWyborach Żywieckich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywcowe-decyzje-w-piwnej-kampanii-crowdsourcingowej,21402,artykul.html

Gatunek, który zdobędzie najwięcej głosów, zostanie w sprzedaży na dobre. Głosować można do 8 czerwca na stronie zywiec.com.pl, która specjalnie na czas akcji została zmieniona w internetowe studio wyborcze. Aktywacji towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa.

O uznanie konsumentów walczą Bock, Marcowe i Białe – gatunki uwarzone według oryginalnych receptur przez piwowarów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Ich potyczki na bieżąco relacjonuje działające na stronie zywiec.com.pl studio wyborcze, prezentujące aktualne wyniki głosowania, najważniejsze statystki oraz opinie na temat nowych gatunków, pobierane z portali społecznościowych oraz forów internetowych.

Ulubiony gatunek wskazywać można do 8 czerwca. Wariant, który będzie cieszył się największym uznaniem konsumentów, pozostanie w sprzedaży na dobre. Wszyscy głosujący mogą także wziąć udział w towarzyszącym akcji konkursie na stronie marki i wygrać zapas ulubionego piwa. O trzypaki z wariantami od Żywca można walczyć także dzięki aplikacji na profilu marki na portalu Facebook.

Wybory Żywieckie to pierwsza akcja w polskiej branży piwnej, pozwalająca konsumentom wybrać piwną specjalność, która pozostanie w sprzedaży na dobre. Z tej okazji Żywiec przygotował wyjątkowe interaktywne studio wyborcze, w którym na bieżąco śledzić można preferencje miłośników piwa z całej Polski, czytać ich opinie na temat nowych gatunków oraz brać udział w dedykowanym konkursie” – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.

Projektowi towarzyszy szeroko zakrojona kampania. 4 kwietnia premierę miał spot telewizyjny marki. Dodatkowo, na potrzeby akcji przygotowane zostaną kreacje internetowe i prasowe oraz na nośniki OOH. W miejscu styku z marką pojawiły się już dedykowane materiały POS.

Autorem reklamy telewizyjnej jest agencja Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Źródło: Grupa Żywiec

zywiec.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764