logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

:Dobry Znak od Mastercard nagrodzony podczas Golden Drum

  PR 22.10.2018, przeczytano 877 razy
ilustracjastrzałka

Kampania :Dobry Znak, realizowana w Polsce przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup, została nagrodzona złotem w kategorii „Efektywność” na 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Ponadto, kampania znalazła się w ścisłym gronie finalistów również w dwóch innych kategoriach: „Outdoor” oraz „Zasięg”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%3Adobry-znak-od-mastercard-nagrodzony-podczas-golden-drum,379822,artykul.html

Tegoroczna edycja Golden Drum odbyła się w dniach 17-19 października w Portoroz, w Słowenii. Główne nagrody zostały rozdane w ostatnim dniu wydarzenia, w czasie gali Golden Drum Grand Award. Organizowany od 2004 r. festiwal jest jednym z największych i najważniejszych wydarzeń branży reklamowej, punktem styku kreatywności i różnych kultur. W tym roku do konkursu zgłoszono niemal 1200 prac z 28 krajów.

:Dobry Znak to inicjatywa, która ma na celu wsparcie najemców i właścicieli lokali handlowo-usługowych w projektowaniu i produkcji witryn oraz szyldów - jednych z najbardziej zauważalnych elementów przestrzeni publicznej. Platforma Dobryznak.org jest przeznaczona dla właścicieli małych firm i zawiera porady z zakresu marketingu i zarządzania witrynami lokali użytkowych. Akcji towarzyszył ogólnopolski konkurs dla przedsiębiorców, w którym główną nagrodą były renowacje szyldów przeprowadzone przez stowarzyszenie Traffic Design. Nowe szyldy sklepu czy punktu usługowego mają pomóc w przyciągnięciu klientów, co z kolei przekłada się na rozwój biznesu przedsiębiorcy. Mastercard oferuje ponadto pomoc właścicielom sklepów przy wdrożeniu infrastruktury do akceptacji płatności bezgotówkowych.

Aby wyróżnić się na tle konkurencji przedsiębiorcy często inwestują w kolorowe, duże szyldy, potykacze czy inne elementy promocyjne. Efektem takich działań jest estetyczny bałagan, który przeszkadza zarówno mieszkańcom, jak i urzędnikom. Coraz więcej polskich miast stara się uporządkować tę sytuację, wprowadzając uchwały krajobrazowe. Ich zapisy nakładają na użytkowników lokali obowiązek wpisania wyglądu witryn w założone przez ustawodawcę ramy.

 - Nagrodę w kategorii ‘Efektywność’ w czasie tak prestiżowego festiwalu jak Golden Drum przyjmujemy z nieskrywaną satysfakcją. Mastercard od lat wspiera przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu i to oni są beneficjentami tej kampanii, ale nie tylko. Z perspektywy mieszkańców miast, bezcennym efektem akcji jest poprawa jakości wizualnej przestrzeni publicznej, a przyjemniejsze otoczenie pozytywnie wpływa na lokalną społeczność - mówi Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Inicjatywę :DobryZnak przygotowaną przez Mastercard i McCann Worldgroup we współpracy z Miastodwa i Traffic Design, wspierają także stowarzyszenia: Miasto Jest Nasze, Miasto moje, a w nim, a także Polish Graphic Design Awards.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764