logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

­­­­­Betfan sponsorem ciszy w Canal+

  PR 21.03.2022, przeczytano 684 razy
ilustracja

BETFAN, polski legalny bukmacher, zrezygnował z tradycyjnych spotów sponsorskich nadawanych dotąd w telewizji. Zamiast nich pojawiają się plansze, na których BETFAN oraz Pudzian, zapraszają na chwilę ciszy i oddech od reklam innych bukmacherów. Plansze można zobaczyć na różnych antenach Canal+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C2%AD%C2%AD%C2%AD%C2%AD%C2%ADbetfan-sponsorem-ciszy-w-canal%2B,395171,artykul.html

Spoty sponsorskie i reklamowe BETFAN pojawiały się dotąd w blokach między spotami innych bukmacherów. Teraz BETFAN postanowił zupełnie zmienić formułę i wideo zastąpił planszami emitowanymi bez dźwięku. Plansze pokazywane są na Canal+Sport, Canal+Sport2 oraz nSport+.

- Komunikacja sponsoringowo-reklamowa bukmacherów prezentowana jest w telewizji często jako kilkuminutowy ciąg spotów. Postanowiliśmy wyłamać się z tego nurtu i pójść pod prąd, testując nowe podejście, które pozwoli nam wyróżnić się z obecnego schematu. Proponujemy więc widzom, w jak zwykle dla nas żartobliwej formie, 15-sekundowy przerywnik. Na chwilę ciszy i wytchnienia zapraszamy wraz z Pudzianem, czyli dobrze znanym wszystkim Mariuszem Pudzianowskim, naszym ambasadorem, partnerem i sportowym mistrzem oraz właścicielem konia wyścigowego Betfana – wyjaśnia Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Plansze BETFAN widzowie anten Canal+ będą mogli zobaczyć przez co najmniej dwa tygodnie przy okazji najważniejszych wydarzeń sportowych transmitowanych przez stację. Za kreację i przygotowanie akcji odpowiada zespół marketingowy bukmachera.

Źródło: BETFAN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764