logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecký rozśmiesza „Českimi Filmikami” - nowy program z popularnymi stand-up’erami

  PR 27.09.2022, przeczytano 798 razy
ilustracja

Marka Žatecký wystartowała z kolejnym, pełnym uśmiechu programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. Nowe odcinki można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%BD-rozsmiesza-_%C4%8Ceskimi-filmikami_---nowy-program-z-popularnymi-stand-up%E2%80%99erami,397377,artykul.html

„Žatecký × Lotek & Rutek: České Filmiki” to seria 10 pełnych humoru filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký. Filmy przedstawiają przygody Czecha przebywającego w Polsce, który na skutek nieporozumień wynikających z polsko-czeskich różnic językowych znajduje się w różnych zabawnych sytuacjach.

- Zgodnie z naszą ideą chcemy pokazywać konsumentom czeski świat marki Žatecký, a od wielu, wielu lat nic tak nie śmieszy i Polaków i Czechów jak nasze zawiłości językowe. Różne znaczenie podobnie brzmiących słów może być nie tylko zabawne, ale może też prowadzić do wielu absurdalnych sytuacji – i to w najmniej spodziewanych momentach codziennego życia. W końcu kto mógłby się spodziewać, że po czesku frajer to komplement, a jeszcze ciepłe bułeczki mogą być čerstvé? Filmy czerpią z charakterystycznej dla marki Žatecký czeskości oraz humoru, który zapewnili Lotek i Rutek – twórcy popularni na scenie filmowej i komediowej – mówi Ewa Płaczek, Junior Brand Manager Žatecký.

Filmy są publikowane co czwartek, a cały cykl „České Filmiki” potrwa do 10 listopada br. Za koncept kreatywny i koordynację odpowiada agencja Reprise Media. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Timecode, a media zakupił dom mediowy Initiative. Projekt ma również szerokie wsparcie w kanałach internetowych.

W cyklu występują:

  • Łukasz „Lotek” Lodkowski – jeden z najbardziej znanych polskich stand-uperów. Publiczność na jego występach szczelnie zapełnia stadiony i największe areny w kraju, a filmiki z występów oraz skecze, które publikuje na YouTube, osiągają milionowe liczby wyświetleń.
  • Rafał „Rutek” Rutkowski – polski aktor filmowy i teatralny znany szerokiej publiczności także ze swojego talentu komediowego prezentowanego na scenie stand-up. Od kilku lat razem z Lotkiem tworzą wspólnie programy rozrywkowe, cieszące się dużą popularnością w internecie.

Filmy można oglądać na kanale marki: Czeskie Filmiki - YouTube.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764