logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

@mazing - magazyn wewnętrzny Netii zdobywcą nagród

  PR 07.01.2013, przeczytano 1579 razy
ilustracjastrzałka

Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nagród był również wewnętrzny magazyn Netii - @mazing - skierowany do pracowników firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%40mazing---magazyn-wewnetrzny-netii-zdobywca-nagrod,17626,artykul.html

Pierwszy numer magazynu @mazing, skierowanego do pracowników Netii, ukazał się w kwietniu 2011 roku. Od tego czasu kwartalnik zdążył już zdobyć kilka prestiżowych nagród.

W maju 2012 roku @mazing otrzymał Grand Prix w kategorii "Magazyn wewnętrzny", w piątej edycji ogólnopolskiego plebiscytu Szpalty Roku 2012, oceniającego najlepsze polskie magazyny customowe. Jury pod przewodnictwem Tomasza Raczka oceniło niemal 100 magazynów wewnętrznych i zewnętrznych wydawanych przez polskie firmy. @mazing doceniony został za swój nowoczesny i profesjonalny design, oraz za to, że pismo wewnętrzne stworzone zostało na poziomie zewnętrznego. Ponadto, w tym samym plebiscycie Netia otrzymała Grand Prix w kategorii "Medium elektroniczne" za interaktywne ekrany multimedialne, umożliwiające innowacyjny sposób komunikacji z pracownikami.

Październik 2012 roku obfitował w kolejne nagrody, jakie przyznano magazynowi @mazing, a dokładniej twórcom artykułów w nim zamieszczonych. Aż trzech pracowników Netii zostało nagrodzonych za swoje publikacje, w konkursie dziennikarstwa customowego Pióra Roku 2012. Jury pod przewodnictwem prof. Jacka Wasilewskiego (UW) nagrodziło dziesięciu autorów najlepszych artykułów z magazynów zgłoszonych do konkursu, więc tym większy powód do dumy, że aż trzech z nich to przedstawiciele Netii.

Magazyn @mazing został doceniony również na arenie międzynarodowej. W październiku 2012 roku kwartalnik otrzymał Srebrną Perłę w konkursie Pearl Awards 2012, organizowanym przez Custom Content Council w Nowym Jorku. Pearl Awards to wyróżnienia przyznawane najlepszym publikacjom customowym przez jedną z najważniejszych organizacji content marketing - amerykańską Custom Content Council. Od 2004 r. w konkursie udział biorą największe i najbardziej cenione wydawnictwa. W 2012 roku do konkursu zgłoszonych zostało 628 prac z całego świata. @mazing otrzymał Srebro w kategorii "Best Column" za ciekawe przedstawienie spraw firmowych w rubryce "To jest temat".

Magazyn @mazing został również nominowany w kategorii "Best Internal Communication" w międzynarodowym konkursie International Content Marketing Awards 2012 w Londynie.

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764