logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

­­­­­Betfan sponsorem ciszy w Canal+

  PR 21.03.2022, przeczytano 389 razy
ilustracja

BETFAN, polski legalny bukmacher, zrezygnował z tradycyjnych spotów sponsorskich nadawanych dotąd w telewizji. Zamiast nich pojawiają się plansze, na których BETFAN oraz Pudzian, zapraszają na chwilę ciszy i oddech od reklam innych bukmacherów. Plansze można zobaczyć na różnych antenach Canal+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C2%AD%C2%AD%C2%AD%C2%AD%C2%ADbetfan-sponsorem-ciszy-w-canal%2B,395171,artykul.html

Spoty sponsorskie i reklamowe BETFAN pojawiały się dotąd w blokach między spotami innych bukmacherów. Teraz BETFAN postanowił zupełnie zmienić formułę i wideo zastąpił planszami emitowanymi bez dźwięku. Plansze pokazywane są na Canal+Sport, Canal+Sport2 oraz nSport+.

- Komunikacja sponsoringowo-reklamowa bukmacherów prezentowana jest w telewizji często jako kilkuminutowy ciąg spotów. Postanowiliśmy wyłamać się z tego nurtu i pójść pod prąd, testując nowe podejście, które pozwoli nam wyróżnić się z obecnego schematu. Proponujemy więc widzom, w jak zwykle dla nas żartobliwej formie, 15-sekundowy przerywnik. Na chwilę ciszy i wytchnienia zapraszamy wraz z Pudzianem, czyli dobrze znanym wszystkim Mariuszem Pudzianowskim, naszym ambasadorem, partnerem i sportowym mistrzem oraz właścicielem konia wyścigowego Betfana – wyjaśnia Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Plansze BETFAN widzowie anten Canal+ będą mogli zobaczyć przez co najmniej dwa tygodnie przy okazji najważniejszych wydarzeń sportowych transmitowanych przez stację. Za kreację i przygotowanie akcji odpowiada zespół marketingowy bukmachera.

Źródło: BETFAN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764