logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

­­­Gify na Święto Niepodległości na Giphy

  PR 11.11.2018, przeczytano 3135 razy
ilustracja

W związku z 100 rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości, w mediach społecznościowych można znaleźć stickersy i gify z polskimi symbolami i hasłami na GIPHY, które bezpośrednio nawiązują do Święta Odzyskania Niepodległości. To pierwsza lokalna kampania branded content w Polsce. Gify powstały z inicjatywy agencji Social Leaders.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C2%AD%C2%AD%C2%ADgify-na-swieto-niepodleglosci-na-giphy,380101,artykul.html

GIPHY to narzędzie, które osadzone jest w wielu ekosystemach mediów społecznościowych tj. Facebook, Instagram, WhatsApp, Tinder, Snapchat czy nawet w aplikacji walutowej fintechu Revolut. Dzięki temu każdy może wysłać w wiadomości prywatnej czy umieścić na swojej publikacji na Instagramie w funkcji Instastories stickers manifestujący odzyskanie niepodległości przez Polskę w 100 rocznicę tego wydarzenia.

Dzięki stworzonym naklejkom chcielibyśmy dotrzeć do młodej grupy docelowej, czyli do Milenialsów i Digital Natives. To oni najchętniej korzystają z funkcji oferowanych przez media społecznościowe i w taki sposób zachęcamy ich do celebrowania święta. 

Gify są dostępne pod słowami: niepodlegla, polska i 11listopada.

"Platforma GIPHY to atrakcyjne narzędzie z dużym potencjałem reklamowym, które nie zostało jeszcze zagospodarowane przez marki. Od kilku miesięcy obserwuję duże zainteresowanie ze strony marketerów u naszych zachodnich sąsiadów. W Polsce wykorzystanie tego narzędzia w komunikacji marketingowej jest znikome. Dlaczego to zrobiliśmy? Dane wykorzystania stickersów/gifów w codziennej komunikacji użytkowników mediów społecznościowych przyprawiają o zawrót głowy." - komentuje Mateusz Bojanowski, Creative Strategy Manager - inicjator pomysłu.

  • W ostatnim czasie powstały gify skierowane do młodej grupy docelowej w USA, które zachęcały do wzięcia udziału w wyborach "Midterm Elections": https://giphy.com/midtermelections

Gify zaprojektowała Martyna Zarembska - Art Director z agencji Social Leaders.

Źródło: Social Leaders

socialleaders.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764