logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo

  PR 25.11.2020, przeczytano 885 razy
ilustracjastrzałka

Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C2%AD%C2%ADams-stawia-na-autorski-kontent-i-odswieza-marke-cityinfo,389323,artykul.html

Cityinfo prezentuje wyróżniający się w przestrzeni miasta kontent – dominują w nim treści lokalne i rozrywka podane w lekkiej i zwracającej uwagę formie. Uczy poprzez zabawę i zachęca do interakcji.

Ramówkę Cityinfo tworzą treści pogrupowane w kilkunastu kategoriach. Są to m.in.: „Moje miasto” – zdjęcia miast, często pokazywane z nieoczywistej perspektywy, „Poczuj historię”  – czarno-białe fotografie miejsc zatrzymanych w kadrze historii na tle miasta, "Do ZOObaczenia w ZOO" – ciekawostki o klimacie i zwierzętach z okolicznych ogrodów zoologicznych, „Szukam domu" – informacje o pupilach do adopcji z lokalnych schronisk.

Ramówka zmieniana jest codziennie, a treści dopasowane są do nośnika i do miejsca ich wyświetlania - będąc na przystanku w Krakowie, zobaczymy inną ramówkę niż we Wrocławiu, a także inną niż na nośniku Digital Cityscreen. Dla kierowców powstała specjalna kategoria „Czas dojazdu”, która pokazuje realny czas dotarcia do najbardziej charakterystycznych punktów w mieście przy aktualnym natężeniu ruchu. Jeżeli na drodze dojazdu tworzą się korki, nośnik na bieżąco przelicza czas i pokazuje go w odpowiednim kolorze – podobnie jak w aplikacjach z nawigacją.

ilustracjastrzałka

Cityinfo powstał na bazie badań preferencji i oczekiwań mieszkańców miast. W nowej odsłonie można go zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i we Wrocławiu.

Oprócz Cityinfo AMS posiada jeszcze dwa kanały kontentowe dostępne w wyodrębnionej z segmentu DOOH kategorii Video Out-of-Home, którą charakteryzuje dłuższy kontakt widza z komunikatem i tym samym możliwość przykucia uwagi bardziej złożonymi treściami. Są to Traffic TV (dla pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej) i Move TV (dla odwiedzających kluby fitness w największych polskich miastach).

ilustracjastrzałka

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764