logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

­More Communications Agency dla Victorinox Poland Sp. z o. o.

  PR 01.07.2020, przeczytano 295 razy

Do grona klientów more communications agency dołączyła szwajcarska firma Victorinox. Od lipca 2020 agencja odpowiada za komunikację dla wszystkich dostępnych w Polsce kategorii produktów marek Victorinox i Wenger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C2%ADmore-communications-agency-dla-victorinox-poland-sp.-z-o.-o.,387627,artykul.html

Na mocy podpisanej umowy, do zadań more communications agency należą działania z zakresu media relations, influencer marketingu, organizacji eventów, a także komunikacja na Facebooku oraz doradztwo wizerunkowe.

Firma Victorinox powstała w 1884 roku w Szwajcarii. Początkowo funkcjonowała jako zakład produkujący noże, które szybko stały się synonimem najwyższej jakości. Szwajcarskie noże oficerskie to flagowy produkt marki, kluczowy dla rozwoju wszystkich kategorii produktów firmy. Od momentu powstania, filozofia Victorinox opiera się na fundamentalnych wartościach: tradycji, wysokiej jakości oraz innowacyjności. Dziś to przedsiębiorstwo o globalnym zasięgu, mające w ofercie produkty reprezentujące pięć kategorii: słynne „czerwone scyzoryki”, czyli - szwajcarskie noże oficerskie, noże domowe oraz profesjonalne, zegarki, torby i akcesoria podróżne oraz perfumy.

Marka Wenger  istnieje od 1893 roku, zaś należy do Grupy Victorinox od 2005 roku. Koncentruje się głównie na produkcji wysokiej jakości bagaży podróżnych, toreb biznesowych oraz zegarków.

Za działania ze strony agencji odpowiadają Anna Małysiak (Account Executive) oraz Magdalena Mikołajczak (Group Account Manager).

Klienta pozyskano w drodze przetargu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764