logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

­More Communications Agency dla Victorinox Poland Sp. z o. o.

  PR 01.07.2020, przeczytano 422 razy

Do grona klientów more communications agency dołączyła szwajcarska firma Victorinox. Od lipca 2020 agencja odpowiada za komunikację dla wszystkich dostępnych w Polsce kategorii produktów marek Victorinox i Wenger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C2%ADmore-communications-agency-dla-victorinox-poland-sp.-z-o.-o.,387627,artykul.html

Na mocy podpisanej umowy, do zadań more communications agency należą działania z zakresu media relations, influencer marketingu, organizacji eventów, a także komunikacja na Facebooku oraz doradztwo wizerunkowe.

Firma Victorinox powstała w 1884 roku w Szwajcarii. Początkowo funkcjonowała jako zakład produkujący noże, które szybko stały się synonimem najwyższej jakości. Szwajcarskie noże oficerskie to flagowy produkt marki, kluczowy dla rozwoju wszystkich kategorii produktów firmy. Od momentu powstania, filozofia Victorinox opiera się na fundamentalnych wartościach: tradycji, wysokiej jakości oraz innowacyjności. Dziś to przedsiębiorstwo o globalnym zasięgu, mające w ofercie produkty reprezentujące pięć kategorii: słynne „czerwone scyzoryki”, czyli - szwajcarskie noże oficerskie, noże domowe oraz profesjonalne, zegarki, torby i akcesoria podróżne oraz perfumy.

Marka Wenger  istnieje od 1893 roku, zaś należy do Grupy Victorinox od 2005 roku. Koncentruje się głównie na produkcji wysokiej jakości bagaży podróżnych, toreb biznesowych oraz zegarków.

Za działania ze strony agencji odpowiadają Anna Małysiak (Account Executive) oraz Magdalena Mikołajczak (Group Account Manager).

Klienta pozyskano w drodze przetargu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764