logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

­More Communications Agency dla Victorinox Poland Sp. z o. o.

  PR 01.07.2020, przeczytano 156 razy

Do grona klientów more communications agency dołączyła szwajcarska firma Victorinox. Od lipca 2020 agencja odpowiada za komunikację dla wszystkich dostępnych w Polsce kategorii produktów marek Victorinox i Wenger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C2%ADmore-communications-agency-dla-victorinox-poland-sp.-z-o.-o.,387627,artykul.html

Na mocy podpisanej umowy, do zadań more communications agency należą działania z zakresu media relations, influencer marketingu, organizacji eventów, a także komunikacja na Facebooku oraz doradztwo wizerunkowe.

Firma Victorinox powstała w 1884 roku w Szwajcarii. Początkowo funkcjonowała jako zakład produkujący noże, które szybko stały się synonimem najwyższej jakości. Szwajcarskie noże oficerskie to flagowy produkt marki, kluczowy dla rozwoju wszystkich kategorii produktów firmy. Od momentu powstania, filozofia Victorinox opiera się na fundamentalnych wartościach: tradycji, wysokiej jakości oraz innowacyjności. Dziś to przedsiębiorstwo o globalnym zasięgu, mające w ofercie produkty reprezentujące pięć kategorii: słynne „czerwone scyzoryki”, czyli - szwajcarskie noże oficerskie, noże domowe oraz profesjonalne, zegarki, torby i akcesoria podróżne oraz perfumy.

Marka Wenger  istnieje od 1893 roku, zaś należy do Grupy Victorinox od 2005 roku. Koncentruje się głównie na produkcji wysokiej jakości bagaży podróżnych, toreb biznesowych oraz zegarków.

Za działania ze strony agencji odpowiadają Anna Małysiak (Account Executive) oraz Magdalena Mikołajczak (Group Account Manager).

Klienta pozyskano w drodze przetargu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764