logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Škoda rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Polska

  PR 08.07.2016, przeczytano 899 razy

ŠKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych, dostosowanej dopotrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%A0koda-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-isobar-polska,29234,artykul.html

Od początku sierpnia za tworzenie i egzekucję strategii content marketingowej w mediach społeczenościowych (Facebook, Instagram, YouTube) produkcję contentu do odpowiednich kanałów, a także prowadzenie bloga marki będzie odpowiadać, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar. Umowa między agencją a marką zostanie podpisana na okres 3 lat.

Od roku 2012 marka ŠKODA współpracowała z agencją Kalicińscy.com, z którą z sukcesami zrealizowała wiele projektów, m.in. kampanie wprowadzające na rynek nowe produkty (ŠKODA Citigo, ŠKODA Octavia, ŠKODA Rapid Spaceback) i kampanię Kobiece Jazdy. Flagowym projektem ostatniego roku było stworzenie przez Kalicińscy.com bloga marki ŠKODA – skodovy.pl.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764