logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Škoda sprzyja przygodzie: Kampania digitalowa

  PR 13.04.2017, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%A0koda-sprzyja-przygodzie%3A-kampania-digitalowa,32150,artykul.html

Isobar odpowiada za strategię, kreację i produkcję spotów do Internetu oraz treści wspierających komunikację w digitalu. W marcu opublikowana została pierwsza produkcja, która przedstawia zimowy wypad windsurfingowy ze ŠKODĄ Superb. Na kwiecień zaplanowana jest premiera kolejnej wyprawy.

Kampania jest realizowana w kanałach social media marki - na Facebooku, Instagramie i YouTube.

ŠKODA nawiązała współpracę z agencją Isobar w lipcu 2016 r. Zespół Isobar odpowiada za tworzenie i egzekucję strategii content marketingowej w mediach społeczenościowych (Facebook, Instagram, YouTube) produkcję contentu do odpowiednich kanałów, a także prowadzeniem bloga marki, jak również za prowadzeniem kampanii reklamowych w social media.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764