logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Škoda zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

  PR 05.10.2018, przeczytano 773 razy
ilustracjastrzałka

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%A0koda-zaprezentuje-pierwsza-w-polsce-multichannelowa-reklame-na-zywo,379626,artykul.html

Celem działań reklamowych marki jest komunikacja benefitów nowego modelu ŠKODA FABIA, wyposażonego w innowacyjne technologie oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Aktywności są kolejnym etapem kampanii „Teraz możesz mieć wszystko”, realizowanej przez markę ŠKODA z udziałem spółek Dentsu Aegis Network Polska. Nowa ŠKODA FABIA zaskakuje zastosowaniem najbardziej zaawansowanych rozwiązań zarezerwowanych wcześniej dla samochodów wyższej klasy. Wszystkie wersje nowej ŠKODY FABIA zyskały bogatsze wyposażenie standardowe i będą dostępne m.in. z nowymi reflektorami ze światłami do jazdy dziennej LED, systemem wspomagania ruszania Hill Hold Control oraz funkcją Easy Light Assist odpowiedzialną za automatyczne włączenie świateł mijania.

- ŠKODA FABIA cieszy się ogromnym zaufaniem naszych klientów, dlatego premiera tego modelu wymaga specjalnej oprawy. Chcąc podkreślić, że ŠKODA to marka samochodowa, która innowacje ma w swoim DNA, zdecydowaliśmy się sięgnąć po format, który do tej pory nie był jeszcze w Polsce wykorzystany. Reklama realizowana i pokazywana na żywo jednocześnie w wielu kanałach komunikacji to wyjątkowe przedsięwzięcie i cieszymy się, że to właśnie my, jako lider rynku w Polsce, będziemy wykorzystywać ją jako pierwsi. - Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA

Prawdopodobnie najtrudniejsza produkcja w historii polskiej reklamy realizowana jest przez Tadka Śliwę, czołowego polskiego reżysera reklamowego i twórcę „Ucha Prezesa”. Podczas transmisji 60-sekundowego mastershota z największej hali zdjęciowej w Polsce z ruchomą scenografią, po której będą się przemieszczały samochody marki ŠKODA, odbędzie się również koncert piosenkarki Bovskiej grającej na żywo wraz z zespołem. Wokalistka wykona cover utworu „You Got It” Roy’a Orbisona.

- Coraz większe możliwości związane z rozwojem nowych mediów, trendy w konsumowaniu rzeczywistości, które dyktują młodsze pokolenia użytkowników oraz bardzo dynamiczny postęp w obszarze nowych technologii otwierają zupełnie nowe możliwości w komunikacji. Chętnie korzystamy z formatów „na żywo” na Facebooku czy Instagramie, dlaczego więc nie połączyć tych światów z tradycyjnymi mediami? Projekt ŠKODA Fabia Live to innowacja dla naszego klienta, ale także dla nas. Akcję polegającą na symultanicznym wykorzystaniu tak wielu technologii i kanałów komunikacji, zarówno w mediach online, jak i offline, w czasie rzeczywistym, realizujemy po raz pierwszy. - Natalia Skrzypek, Social Media Stack Leader (Dentsu Aegis Network Polska) oraz współautorka pomysłu na akcję

- ŠKODA Fabia Live to akcja wyjątkowa pod względem technologicznym i logistycznym. Wyobraźmy sobie wielką filmową produkcję, minutowy film realizowany wśród kilku różnych, ruchomych scenografii, ze zdjęciami trickowymi, zmianami strojów, skomplikowaną choreografią i śpiewem na żywo. Dorzućmy do tego kilka samochodów i fakt, że całość realizowana jest na jednym długim ujęciu, podczas którego kamera, by nadążyć za akcją porusza się też na specjalnych wózkach. Wszystko musi udać się naraz, a do tego za pierwszym razem, ponieważ ujęcie jest transmitowane na żywo m.in. w internecie, telewizji i w kinie. Warto podkreślić, że realizacja ta zawiera kluczowe elementy odróżniające format reklamowy od relacji na żywo, np. określona długość, zamknięta formuła, muzyka, prezentacja produktu. - Robert Kubicki, Creative Group Head, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska)

- Nie przesadzę, jeśli powiem, że po otrzymaniu briefu dotyczącego spotu live Skody wszystkie osoby zaangażowane w projekt po stronie TVN Media zakipiały entuzjazmem do realizacji tego wydarzenia. Cała akcja, która wskazuje na innowacyjne podejście do komunikacji marketingowej zarówno klienta, agencji, jak i domu mediowego, była dla nas doskonałą możliwością do zaangażowania oraz wykorzystania platform komunikacyjnych z portfolio TVN Media. Dostaliśmy unikatową okazję do zaprezentowania się jako otwarci na innowacje i potrzeby klientów w nowej rzeczywistości marketingowej, gotowi do dynamicznych zmian, jakie stawia przed nami rynek. Musieliśmy stanąć na wysokości zadania, nie tylko odpowiadając na założenia briefu, ale też realizując projekt z wykorzystaniem spektrum naszych możliwości w obszarach: telewizyjnych (włączając nasze gwiazdy), digital’owych oraz produkcyjnych. Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyły nas: marka ŠKODA, Isobar, Propeller Film oraz PHD. - Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży TVN Media

- Najnowszy projekt realizowany przez nas dla marki ŠKODA to nie tylko multichannelowa reklama na żywo, ale także produkcja video, nagranie teledysku, scenografia przypominająca tę teatralną, technologia transmisji, zaangażowanie influencerów, szeroka komunikacja w social media, współpraca z wieloma mediami i podwykonawcami, a wszystko wokół potrzeb naszego klienta, marki ŠKODA, która chce komunikować się w unikalny sposób. Myślę, że zawarliśmy w tej akcji wszystko co najlepsze z „tradycyjnej szkoły” reklamy oraz najnowszych technologii i trendów, które towarzyszą każdemu z nas na co dzień. - Jan Zagrodzki, Group Account Manager, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska)

Działaniom komunikacyjnym towarzyszy product placement w programie „Mam talent”. Mnogość kanałów komunikacji dopełnia zangażowanie influencerów (Bovska, Rafał Masny z AbstrachujeTV). Spot reklamowy będzie transmitowany m.in. w kinach, ekranach sklepowych Media Markt, stronach głównych portali Wp.pl i Gazeta.pl oraz na profilach: ŠKODA, TVN, WP.PL, Dentsu Aegis Network Polska, Propeller Film, Isobar Polska na Facebooku oraz na Instagramie Rafała Masnego i Bovskiej.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764