logo
WIADOMOŚCI

Škoda: Nowa Bovska Fabia w reklamie na żywo

  PR 11.10.2018, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%A0koda%3A-nowa-bovska-fabia-w-reklamie-na-zywo,379703,artykul.html

W reklamie wystąpiła Bovska – młoda polska wokalistka, która wykonała cover „You Got It”. Dotychczas odbiorcami ŠKODA FABIA, była starsza grupa docelowa. Planując działania komunikacyjne dla najlepiej sprzedającego się modelu, teraz wyposażonego w systemy bezpieczeństwa i komfortu, dotychczas dostępne w wyższych segmentach aut, sięgnęliśmy po legendarny utwór Roya Orbisona. Natomiast przepustką do świadomości młodszych konsumentów była nowoczesna aranżacja piosenki w wykonaniu Bovskiej oraz odpowiedni dobór kanałów komunikacji.

W produkcji wykorzystano ruchomą scenografię, nawiązującą do scenerii wielkiego miasta. Na największym planie zdjęciowym w Polsce, w hali o powierzchni 2.000 m2, twórcy spotu umieścili cztery samochody marki ŠKODA, motocykl, neony i mapping video imitujący dom z garażem.

W telewizji TVN, w paśmie reklamowym programu Mam Talent, widzowie mogli obejrzeć unikalną kreację realizowaną i nadawaną na żywo. Widzowie w kanałach online dodatkowo zaglądali za kulisy, gdzie przygotowania do realizacji komentował Rafał Masny z AbstrachujeTV.  

Bezpośrednio po emisji sześćdziesięciosekundowej reklamy, rozpoczął się koncert promujący nową płytę Bovskiej „Kęsy”, który na portalach Gazeta.pl, WP.pl i w mediach społecznościowych rozpoczął trasę koncertową artystki.

- Jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, i marka która 9 lat z rzędu była i jest najczęściej wybieraną przez Polaków, w naturalny sposób wcielamy się także w rolę trendsetterów na płaszczyźnie reklamowania naszych samochodów. Ta śmiała realizacja pokazuje, że naszą markę stać na podejmowanie wielu wyzwań –  także tych nowatorskich i niekonwencjonalnych - Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA

W produkcję tej innowacyjnej reklamy na żywo, zaangażowanych było blisko 120 osób. Zespół autorów akcji łączył specjalistów marki ŠKODA Polska, Isobar Polska, Propeller Film, PHD Media Direction, Dentsu Aegis Network oraz Agencji TVN i TVN Media. Wydarzenie wyreżyserował Tadeusz Śliwa.

- Zapewne znajdzie się wiele osób, które powiedziałyby, że mastershot, ruchome scenografie, ujęcia trickowe, pojazdy w reklamach czy video mapping to formy stosowane od dawna w branży reklamowej. Nikt jednak nie zrealizował dotychczas produkcji, która wykorzystywałaby te wszystkie elementy naraz, w jednej, 60-sekundowej formie i do tego live! - Joanna Biernacka, Creative Director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska)

Jak trudne było to wyzwanie zobaczyć można w tworzonym równolegle filmie making off, ukazującym efekt finalny z dwóch perspektyw – twórców oraz widzów.

- O wyjątkowości produkcyjnej tego projektu stanowi przede wszystkim jego rozmach a w szczególności „analogowa” scenografia i sposób jej wykorzystania w jednym ujęciu. W całym projekcie nie ma ani jednego efektu komputerowego - ruchome budynki na platformach, neony, makieta miasta - to wszystko poruszyliśmy na miejscu. - Jarek Boliński, producent i dyrektor zarządzający studia Propeller Film, odpowiedzialny za realizację produkcji

Spot „Nowa Bovska Fabia Live”, obejrzało w TVN ponad 2,6 miliona widzów. W kanałach online odtworzono łącznie blisko 0,5 miliona streamów live. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket (grupa Media Direction) we współpracy z Isobar Polska. Plan realizacji mediowej został podzielony na trzy etapy: komunikacja przed emisją spotu live, emisja samego spotu oraz działania wspierające po emisji. Opracowano rozbudowany plan komunikacji zawierający współpracę z TVN, obecność w telewizji i w internecie, współpracę contentową z WP i Agorą oraz kompleksowe działania w social mediach. Aktywności rozszerzono o kanały Digital Out Of Home oraz kino.

Piosenka wykorzystana w projekcie będzie emitowana w internecie wraz z teledyskiem, w którym wykorzystano product placement marki ŠKODA.

Podmioty i osoby odpowiedzialne za akcję:

  • ŠKODA Polska: Arkadiusz Gwizdek, Katarzyna Misztal, Michał Cabaj
  • Isobar Polska, Dentsu Aegis Network Polska – strategia, kreacja i realizacja
  • Inicjatorzy akcji: Natalia Skrzypek, Roman Terelak
  • Koncept „Nowa Bovska Fabia Live”: Łukasz Żuławski, Robert Kubicki          
  • Kreacja: Robert Kubicki, Łukasz Żuławski, Joanna Biernacka, Łukasz Kotliński Moderacja: Joanna Andryszewska, Przemysław Mystkowski Content: Kamil Malinowski
  • Studio: Artur Gański, Piotr Polit, Michał Solarski
  • Producent agencyjny: Marta Kartasińska Koordynacja: Jan Zagrodzki, Anna Krawczyk, Łukasz Kazimierczak, Tomasz Bartnik,
  • Propeller Film – produkcja spotu
  • Reżyseria: Tadeusz Śliwa Zdjęcia: Michał Dąbal Steadycam: Fares Corbani
  • Scenografia: Dariusz Walaszczyk Muzyka: Roy Orbison „You Got It”
  • Cover w aranżacji: Jana Smoczyńskiego + Bovska
  • Wykonanie: Bovska Lektor: Daniel Pachelski
  • Produkcja: Jarosław Boliński, Marcin Imach, Damian Opałka, Konrad Wróbleski
  • PHD Media Direction – planowanie i zakup mediów
  • Współpraca z mediami: Katarzyna Ryndziewicz, Xymena Zamerska

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone