logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecké Noviny ponownie ze srebrnym Effie

  PR 18.11.2020, przeczytano 516 razy

Marka Žatecký już po raz drugi otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards za kampanię Žatecké Noviny. Działania marketingowe i komunikacyjne konsekwentnie prowadzone wokół marki od wprowadzenia jej na rynek zostały nagrodzone w kategorii Long term marketing excellence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%A9-noviny-ponownie-ze-srebrnym-effie,389229,artykul.html

W tegorocznej edycji konkursu jury doceniło kontynuację udanego launchu marki z 2017 roku. W uzasadnieniu przyznania nagrody podkreślono, że Žatecký Světlý Ležák podwoił swoje udziały w rynku, rozwijając i eksplorując aspekty autentyczności, czeskości i humoru, wykraczając poza standardowe formy komunikacji branży. W 2018 r. marka otrzymała srebrne Effie w kategorii Launch/Relaunch.

- Jesteśmy dumni, że nasza kampania została dostrzeżona i nagrodzona. To dowód, że spójna, konsekwentnie rozwijana platforma komunikacji, umiejętnie odpowiadająca na potrzeby konsumentów skutecznie wspiera wyniki rynkowe i pozycję marki w długiej perspektywie czasu - mówi Aleksandra Niemczyk - Kulczyńska, Brand Manager Žatecký. – W pracę nad tą strategią i jej wdrożeniem zaangażowanych było wiele osób. Ta nagroda jest dla nich wszystkich.

Piwo Žatecký Světlý Ležák pojawiło się na półkach sklepowych na początku czerwca 2017 r. Od launchu towarzyszy mu komunikacja odwołująca się do słynnego ze swojego aromatu chmielu żateckiego i pasji związanej z jego uprawą. A także do atmosfery uroczego miasteczka Žatec - niewielkiej miejscowości w Czechach, w okolicach której ten ceniony przez znawców chmiel uprawiany jest od ponad 650 lat. Kampania pokazuje jej mieszkańców, ich niespieszny, klimatyczny styl życia, poczucie humoru i przywiązanie do unikatowego chmielu z regionu Žatec.

Za kampanię piwa Žatecký Světlý Ležák odpowiada agencja interaktywna Brainbox i dom produkcyjny Filmokracja, natomiast za zakup mediów dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764