logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecké Noviny ze srebrnym Effie

  PR 09.11.2018, przeczytano 363 razy

Kampania piwa Žatecký Světlý Ležák otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards 2018. Kompleksowe działania marketingowe wokół wprowadzenia marki na rynek zostały nagrodzone w kategorii Launch/Relaunch.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%A9-noviny-ze-srebrnym-effie,380083,artykul.html

Piwo Žatecký Světlý Ležák pojawiło się na półkach sklepowych na początku lipca 2017 r. Jury konkursu Effie oceniało całość działań marketingowych towarzszących wdrożeniu – począwszy od strategii poprzez opakowanie aż po komunikację.

- Wybraliśmy strategię opierającą się na identyfikacji źródeł wzrostu spoza głównego obszaru walki rynkowej, których potencjał pozwalał osiągnąć efekt skali i przede wszystkim wartość. Analizowaliśmy i wykorzystaliśmy trendy i insighty konsumenckie – mówi Anna Jatczak, brand manager marki Žatecký  - Cieszymy się, że nasze podejście okazało się tak efektywne. Nie tylko osiągnęliśmy sukces rynkowy w krótkim czasie, ale także zostaliśmy docenieni przez jury najważniejszego konkursu marketingowego o znaczeniu międzynarodowym.

To ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszych działań. To również satysfakcja dlatego, że jest to największy launch w największej z kategorii FMCG od 2010.

Kampania Žatecké Noviny pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo.” to m.in. 45-sekundowe spoty, które przenoszą widzów do społeczności Žateca. W tym małym, czeskim miasteczku, życie mieszkańców od pokoleń skupia się na uprawie szlachetnego žateckiego chmielu. Bohaterowie ujmują radością życia i poczuciem humoru. W spotach prezentują swoją pracę na plantacjach chmielu i jej efekt - „wyborne piwo” Žatecký Světlý Ležák. Wdrożenie marki wspierały również materiały POS na poziomie sklepów.

ilustracjastrzałka

Opakowanie piwa Žatecký Světlý Ležák stworzyła agencja Opus B. Za kreację spotów kampanii „Žatecké Noviny” odpowiada agencja Brainbox, a produkcję Filmokracja Michał Bisaga. Reżyserem jest Damian Kocur, autorem zdjęć - Kacper Fertacz. Natomiast identyfikację wizualną dla marki, jak również materiały BTL przygotowała agencja Directors, która wraz Semper Iratus, opracowała także stronę internetową. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsberg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764