logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecké Noviny ze srebrnym Effie

  PR 09.11.2018, przeczytano 400 razy

Kampania piwa Žatecký Světlý Ležák otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards 2018. Kompleksowe działania marketingowe wokół wprowadzenia marki na rynek zostały nagrodzone w kategorii Launch/Relaunch.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%A9-noviny-ze-srebrnym-effie,380083,artykul.html

Piwo Žatecký Světlý Ležák pojawiło się na półkach sklepowych na początku lipca 2017 r. Jury konkursu Effie oceniało całość działań marketingowych towarzszących wdrożeniu – począwszy od strategii poprzez opakowanie aż po komunikację.

- Wybraliśmy strategię opierającą się na identyfikacji źródeł wzrostu spoza głównego obszaru walki rynkowej, których potencjał pozwalał osiągnąć efekt skali i przede wszystkim wartość. Analizowaliśmy i wykorzystaliśmy trendy i insighty konsumenckie – mówi Anna Jatczak, brand manager marki Žatecký  - Cieszymy się, że nasze podejście okazało się tak efektywne. Nie tylko osiągnęliśmy sukces rynkowy w krótkim czasie, ale także zostaliśmy docenieni przez jury najważniejszego konkursu marketingowego o znaczeniu międzynarodowym.

To ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszych działań. To również satysfakcja dlatego, że jest to największy launch w największej z kategorii FMCG od 2010.

Kampania Žatecké Noviny pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo.” to m.in. 45-sekundowe spoty, które przenoszą widzów do społeczności Žateca. W tym małym, czeskim miasteczku, życie mieszkańców od pokoleń skupia się na uprawie szlachetnego žateckiego chmielu. Bohaterowie ujmują radością życia i poczuciem humoru. W spotach prezentują swoją pracę na plantacjach chmielu i jej efekt - „wyborne piwo” Žatecký Světlý Ležák. Wdrożenie marki wspierały również materiały POS na poziomie sklepów.

ilustracjastrzałka

Opakowanie piwa Žatecký Světlý Ležák stworzyła agencja Opus B. Za kreację spotów kampanii „Žatecké Noviny” odpowiada agencja Brainbox, a produkcję Filmokracja Michał Bisaga. Reżyserem jest Damian Kocur, autorem zdjęć - Kacper Fertacz. Natomiast identyfikację wizualną dla marki, jak również materiały BTL przygotowała agencja Directors, która wraz Semper Iratus, opracowała także stronę internetową. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsberg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W gronie jurorów 23. edycji Effie Awards Europe znalazły się dwie przedstawicielki z Polski
Wśród finalistów wyłonionych w pierwszym etapie konkursu znalazły się m.in. kampanie dla Jaguara, SAS, Beko, Fanty, Aldi, Paypal czy L’Oreal Paris. Pod koniec czerwca ich osiągnięcia oceniać będzie jury składające się z 40 doświadczonych ekspertów, którzy na obrady odbywające się w Brukseli przyjadą z całej Europy. W tym elitarnym gronie nie...
Zespół kreatywny Viasat World zdobywcą dwóch nagród w konkursie Promax Global Excellence
Międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na prestiżowej gali Promax Global Excellence Awards 2019 w Los Angeles. Uznanie jury zdobyła kampania kreatywna zrealizowana dla programu „Dzieje Europy“.
Art Moves 2019: Katastrofa nadciągnie na bilbordach!
10 najlepszych prac pozanych zostanie na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2019 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.
Konkurs: Gadżety dla biblioteki
Biblioteka Miejska w Łodzi ogłasza konkurs na projekty gadżetów promocyjnych. Konkurs ma charakter otwarty.
Carnaval Sztukmistrzów: Konkurs na jubileuszowy plakat cyrkowy
Warsztaty Kultury w Lublinie ogłaszają konkurs na projekt plakatu cyrkowego z okazji jubileuszu 10-lecia festiwalu Carnaval Sztukmistrzów. Celem konkursu jest wyłonienie projektu plakatu, który będzie plastyczną wizytówką imprezy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764