logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecké Noviny ze srebrnym Effie

  PR 09.11.2018, przeczytano 936 razy

Kampania piwa Žatecký Světlý Ležák otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards 2018. Kompleksowe działania marketingowe wokół wprowadzenia marki na rynek zostały nagrodzone w kategorii Launch/Relaunch.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%A9-noviny-ze-srebrnym-effie,380083,artykul.html

Piwo Žatecký Světlý Ležák pojawiło się na półkach sklepowych na początku lipca 2017 r. Jury konkursu Effie oceniało całość działań marketingowych towarzszących wdrożeniu – począwszy od strategii poprzez opakowanie aż po komunikację.

- Wybraliśmy strategię opierającą się na identyfikacji źródeł wzrostu spoza głównego obszaru walki rynkowej, których potencjał pozwalał osiągnąć efekt skali i przede wszystkim wartość. Analizowaliśmy i wykorzystaliśmy trendy i insighty konsumenckie – mówi Anna Jatczak, brand manager marki Žatecký  - Cieszymy się, że nasze podejście okazało się tak efektywne. Nie tylko osiągnęliśmy sukces rynkowy w krótkim czasie, ale także zostaliśmy docenieni przez jury najważniejszego konkursu marketingowego o znaczeniu międzynarodowym.

To ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszych działań. To również satysfakcja dlatego, że jest to największy launch w największej z kategorii FMCG od 2010.

Kampania Žatecké Noviny pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo.” to m.in. 45-sekundowe spoty, które przenoszą widzów do społeczności Žateca. W tym małym, czeskim miasteczku, życie mieszkańców od pokoleń skupia się na uprawie szlachetnego žateckiego chmielu. Bohaterowie ujmują radością życia i poczuciem humoru. W spotach prezentują swoją pracę na plantacjach chmielu i jej efekt - „wyborne piwo” Žatecký Světlý Ležák. Wdrożenie marki wspierały również materiały POS na poziomie sklepów.

ilustracjastrzałka

Opakowanie piwa Žatecký Světlý Ležák stworzyła agencja Opus B. Za kreację spotów kampanii „Žatecké Noviny” odpowiada agencja Brainbox, a produkcję Filmokracja Michał Bisaga. Reżyserem jest Damian Kocur, autorem zdjęć - Kacper Fertacz. Natomiast identyfikację wizualną dla marki, jak również materiały BTL przygotowała agencja Directors, która wraz Semper Iratus, opracowała także stronę internetową. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsberg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764