logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecký rozśmiesza „Českimi Filmikami” - nowy program z popularnymi stand-up’erami

  PR 27.09.2022, przeczytano 901 razy
ilustracja

Marka Žatecký wystartowała z kolejnym, pełnym uśmiechu programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. Nowe odcinki można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%BD-rozsmiesza-_%C4%8Ceskimi-filmikami_---nowy-program-z-popularnymi-stand-up%E2%80%99erami,397377,artykul.html

„Žatecký × Lotek & Rutek: České Filmiki” to seria 10 pełnych humoru filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký. Filmy przedstawiają przygody Czecha przebywającego w Polsce, który na skutek nieporozumień wynikających z polsko-czeskich różnic językowych znajduje się w różnych zabawnych sytuacjach.

- Zgodnie z naszą ideą chcemy pokazywać konsumentom czeski świat marki Žatecký, a od wielu, wielu lat nic tak nie śmieszy i Polaków i Czechów jak nasze zawiłości językowe. Różne znaczenie podobnie brzmiących słów może być nie tylko zabawne, ale może też prowadzić do wielu absurdalnych sytuacji – i to w najmniej spodziewanych momentach codziennego życia. W końcu kto mógłby się spodziewać, że po czesku frajer to komplement, a jeszcze ciepłe bułeczki mogą być čerstvé? Filmy czerpią z charakterystycznej dla marki Žatecký czeskości oraz humoru, który zapewnili Lotek i Rutek – twórcy popularni na scenie filmowej i komediowej – mówi Ewa Płaczek, Junior Brand Manager Žatecký.

Filmy są publikowane co czwartek, a cały cykl „České Filmiki” potrwa do 10 listopada br. Za koncept kreatywny i koordynację odpowiada agencja Reprise Media. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Timecode, a media zakupił dom mediowy Initiative. Projekt ma również szerokie wsparcie w kanałach internetowych.

W cyklu występują:

  • Łukasz „Lotek” Lodkowski – jeden z najbardziej znanych polskich stand-uperów. Publiczność na jego występach szczelnie zapełnia stadiony i największe areny w kraju, a filmiki z występów oraz skecze, które publikuje na YouTube, osiągają milionowe liczby wyświetleń.
  • Rafał „Rutek” Rutkowski – polski aktor filmowy i teatralny znany szerokiej publiczności także ze swojego talentu komediowego prezentowanego na scenie stand-up. Od kilku lat razem z Lotkiem tworzą wspólnie programy rozrywkowe, cieszące się dużą popularnością w internecie.

Filmy można oglądać na kanale marki: Czeskie Filmiki - YouTube.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764