logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecký rozśmiesza „Českimi Filmikami” - nowy program z popularnymi stand-up’erami

  PR 27.09.2022, przeczytano 809 razy
ilustracja

Marka Žatecký wystartowała z kolejnym, pełnym uśmiechu programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. Nowe odcinki można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%BD-rozsmiesza-_%C4%8Ceskimi-filmikami_---nowy-program-z-popularnymi-stand-up%E2%80%99erami,397377,artykul.html

„Žatecký × Lotek & Rutek: České Filmiki” to seria 10 pełnych humoru filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký. Filmy przedstawiają przygody Czecha przebywającego w Polsce, który na skutek nieporozumień wynikających z polsko-czeskich różnic językowych znajduje się w różnych zabawnych sytuacjach.

- Zgodnie z naszą ideą chcemy pokazywać konsumentom czeski świat marki Žatecký, a od wielu, wielu lat nic tak nie śmieszy i Polaków i Czechów jak nasze zawiłości językowe. Różne znaczenie podobnie brzmiących słów może być nie tylko zabawne, ale może też prowadzić do wielu absurdalnych sytuacji – i to w najmniej spodziewanych momentach codziennego życia. W końcu kto mógłby się spodziewać, że po czesku frajer to komplement, a jeszcze ciepłe bułeczki mogą być čerstvé? Filmy czerpią z charakterystycznej dla marki Žatecký czeskości oraz humoru, który zapewnili Lotek i Rutek – twórcy popularni na scenie filmowej i komediowej – mówi Ewa Płaczek, Junior Brand Manager Žatecký.

Filmy są publikowane co czwartek, a cały cykl „České Filmiki” potrwa do 10 listopada br. Za koncept kreatywny i koordynację odpowiada agencja Reprise Media. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Timecode, a media zakupił dom mediowy Initiative. Projekt ma również szerokie wsparcie w kanałach internetowych.

W cyklu występują:

  • Łukasz „Lotek” Lodkowski – jeden z najbardziej znanych polskich stand-uperów. Publiczność na jego występach szczelnie zapełnia stadiony i największe areny w kraju, a filmiki z występów oraz skecze, które publikuje na YouTube, osiągają milionowe liczby wyświetleń.
  • Rafał „Rutek” Rutkowski – polski aktor filmowy i teatralny znany szerokiej publiczności także ze swojego talentu komediowego prezentowanego na scenie stand-up. Od kilku lat razem z Lotkiem tworzą wspólnie programy rozrywkowe, cieszące się dużą popularnością w internecie.

Filmy można oglądać na kanale marki: Czeskie Filmiki - YouTube.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764