logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecký Světlý Ležák 0,0% – nowe piwo bez procentów

  PR 23.04.2020, przeczytano 2030 razy
ilustracjastrzałka

Marka Žatecky wprowadziła na rynek aromatyczną nowość - Žatecký Světlý Ležák 0,0%. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy poszukują bezalkoholowego orzeźwienia w czeskim stylu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%BD-sv%C4%9Btl%C3%BD-le%C5%BE%C3%A1k-0%2C0procent-%E2%80%93-nowe-piwo-bez-procentow,386710,artykul.html

Nowy Žatecký charakteryzuje się szlachetnym piwnym smakiem i przyjemnym goryczkowym aromatem. Walory te uzyskuje dzięki unikatowemu chmielowi żateckiemu, z udziałem którego warzone jest to piwo.

Žatecký Světlý Ležák 0,0% trafił właśnie do sklepów. Znalezienie go na półkach ułatwi konsumentom opakowanie nawiązujące do wariantu alkoholowego Žatecký Světlý Ležák. Jednak w miejsce koloru zielonego użyto ciemnoniebieskiego, który jest kodem kolorystycznym piw bezalkoholowych.

Žatecký Světlý Ležák 0,0% dostępny jest w butelkach zwrotnych o pojemności 0,5l. w rekomendowanej cenie 2,99 zł oraz puszkach w rekomendowanej cenie 3,09 zł. Wejście nowego wariantu na rynek wspierają materiały POS w sklepach oraz działania w digitalu.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764