logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecký zmienia opakowania i po raz pierwszy startuje z loterią promocyjną

  PR 30.03.2023, przeczytano 1445 razy
ilustracjastrzałka

„Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” – to pierwsza w historii marki Žatecký loteria promocyjna. Na miłośników piwa z wybornym czeskim chmielem czekają aż 4 roczne pensje w wysokości 60 tys. zł i wiele innych atrakcyjnych nagród. Wystarczy kupić dowolne piwo Žatecký i pomiędzy 1 kwietnia a 31 lipca zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie internetowej loterii zatecky.pl albo za pośrednictwem aplikacji Messenger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%BD-zmienia-opakowania-i-po-raz-pierwszy-startuje-z-loteria-promocyjna,399459,artykul.html

Marka Žatecký wkracza w sezon piwny w zupełnie nowym stylu i nowych szatach, choć nadal z charakterystycznymi dla siebie czeskimi akcentami i poczuciem humoru. Dokładnie 1 kwietnia br. startuje rejestracja zgłoszeń do udziału w loterii konsumenckiej. Sympatycy Žatecký Svetlý Ležak, Žatecký Černý, Žatecký 0,0% i wariantu Žatecký Letký mogą powalczyć o atrakcyjne nagrody. Do wygrania są 4 roczne pensje w wysokości 60 tys. zł (1 pensja losowana raz w miesiącu), 1 000 kart podarunkowych o wartości 200 zł do zrealizowania w Prezent Marzeń oraz 4 000 spersonalizowanych kufli z logo Žatecký. Termin rejestracji zgłoszeń upływa 31 lipca br.

– Loterię „Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” kierujemy do wszystkich miłośników dobrego piwa, którzy razem z nami chcą przywitać nowy sezon i wygrywając dodatkową roczną pensję będą mogli wrzucić na luz. Na naszej stronie internetowej działa już zegar odliczający start przyjmowania zgłoszeń, a my z niecierpliwością wyglądamy pierwszych szczęśliwców – mówi Aleksandra Borek, Senior Brand Manager marki Žatecký.

Piwa objęte promocją wyróżniają się oznaczeniem na opakowaniu i czerwonymi kapslami. W ramach promocji w sklepach pojawią się materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o loterii. Dodatkowo zaplanowano działania digital.

Žatecký przywdziewa nowe szaty

Loteria promocyjna to niejedyna niespodzianka, jaką marka przygotowała dla konsumentów. Kolejną są nowe wzory opakowań, które ułatwiają identyfikację marki i jeszcze bardziej podkreślają jej wyróżniki. Odświeżone logo nawiązuje do tradycji i zwraca uwagę na to, co najważniejsze – wyjątkowy žatecky chmiel, który nadaje piwu łagodnie goryczkowy, dobrze zbalansowany smak i aromat. Za redesing marki i nowe opakowania promocyjne, jak i generyczne (które pojawią się po promocji) odpowiada Agencja BNA.

– Piwo Žatecký  powstaje pod nadzorem czeskiego browaru Žatecký Pivovar. Chcieliśmy, aby nowe opakowania łączyły w sobie nowoczesność i ponad 650-letnią tradycję žateckiego chmielarstwa. Wyrazem tego jest odświeżony logotyp oraz nowy herb z szyszką w koronie. W ten sposób możemy ukoronować doświadczenie lokalnych czeskich chmielarzy i kunszt piwowarów. Co więcej, szata graficzna nowych opakowań utrzymana jest w nowoczesnym, lekkim designie, który pozwala na szybkie odnalezienie ulubionego wariantu na półce sklepowej – komentuje Aleksandra Borek, Senior Brand Manager marki Žatecký.

Poza względami wizualnymi, marka Žatecký dba również o kwestie środowiskowe. Wszystkie jej warianty dostępne są w butelkach zwrotnych. – Butelki zwrotne są opakowaniem najbardziej przyjaznym środowisku, gdyż ich ślad węglowy jest 10-krotnie niższy niż szklanej butelki jednorazowej. Z tego względu staramy się, by krążyły na rynku jak najdłużej, zwłaszcza że - jak wykazują testy - butelka zwrotna może żyć aż 20 razy. Możemy pochwalić się również wykorzystaniem folii do wielopaków w 100 proc. pochodzącej z recyklingu – dodaje Aleksandra Borek, Senior Brand Manager marki Žatecký.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764