logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Žatecký zmienia opakowania i po raz pierwszy startuje z loterią promocyjną

  PR 30.03.2023, przeczytano 919 razy
ilustracjastrzałka

„Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” – to pierwsza w historii marki Žatecký loteria promocyjna. Na miłośników piwa z wybornym czeskim chmielem czekają aż 4 roczne pensje w wysokości 60 tys. zł i wiele innych atrakcyjnych nagród. Wystarczy kupić dowolne piwo Žatecký i pomiędzy 1 kwietnia a 31 lipca zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie internetowej loterii zatecky.pl albo za pośrednictwem aplikacji Messenger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%BDateck%C3%BD-zmienia-opakowania-i-po-raz-pierwszy-startuje-z-loteria-promocyjna,399459,artykul.html

Marka Žatecký wkracza w sezon piwny w zupełnie nowym stylu i nowych szatach, choć nadal z charakterystycznymi dla siebie czeskimi akcentami i poczuciem humoru. Dokładnie 1 kwietnia br. startuje rejestracja zgłoszeń do udziału w loterii konsumenckiej. Sympatycy Žatecký Svetlý Ležak, Žatecký Černý, Žatecký 0,0% i wariantu Žatecký Letký mogą powalczyć o atrakcyjne nagrody. Do wygrania są 4 roczne pensje w wysokości 60 tys. zł (1 pensja losowana raz w miesiącu), 1 000 kart podarunkowych o wartości 200 zł do zrealizowania w Prezent Marzeń oraz 4 000 spersonalizowanych kufli z logo Žatecký. Termin rejestracji zgłoszeń upływa 31 lipca br.

– Loterię „Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” kierujemy do wszystkich miłośników dobrego piwa, którzy razem z nami chcą przywitać nowy sezon i wygrywając dodatkową roczną pensję będą mogli wrzucić na luz. Na naszej stronie internetowej działa już zegar odliczający start przyjmowania zgłoszeń, a my z niecierpliwością wyglądamy pierwszych szczęśliwców – mówi Aleksandra Borek, Senior Brand Manager marki Žatecký.

Piwa objęte promocją wyróżniają się oznaczeniem na opakowaniu i czerwonymi kapslami. W ramach promocji w sklepach pojawią się materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o loterii. Dodatkowo zaplanowano działania digital.

Žatecký przywdziewa nowe szaty

Loteria promocyjna to niejedyna niespodzianka, jaką marka przygotowała dla konsumentów. Kolejną są nowe wzory opakowań, które ułatwiają identyfikację marki i jeszcze bardziej podkreślają jej wyróżniki. Odświeżone logo nawiązuje do tradycji i zwraca uwagę na to, co najważniejsze – wyjątkowy žatecky chmiel, który nadaje piwu łagodnie goryczkowy, dobrze zbalansowany smak i aromat. Za redesing marki i nowe opakowania promocyjne, jak i generyczne (które pojawią się po promocji) odpowiada Agencja BNA.

– Piwo Žatecký  powstaje pod nadzorem czeskiego browaru Žatecký Pivovar. Chcieliśmy, aby nowe opakowania łączyły w sobie nowoczesność i ponad 650-letnią tradycję žateckiego chmielarstwa. Wyrazem tego jest odświeżony logotyp oraz nowy herb z szyszką w koronie. W ten sposób możemy ukoronować doświadczenie lokalnych czeskich chmielarzy i kunszt piwowarów. Co więcej, szata graficzna nowych opakowań utrzymana jest w nowoczesnym, lekkim designie, który pozwala na szybkie odnalezienie ulubionego wariantu na półce sklepowej – komentuje Aleksandra Borek, Senior Brand Manager marki Žatecký.

Poza względami wizualnymi, marka Žatecký dba również o kwestie środowiskowe. Wszystkie jej warianty dostępne są w butelkach zwrotnych. – Butelki zwrotne są opakowaniem najbardziej przyjaznym środowisku, gdyż ich ślad węglowy jest 10-krotnie niższy niż szklanej butelki jednorazowej. Z tego względu staramy się, by krążyły na rynku jak najdłużej, zwłaszcza że - jak wykazują testy - butelka zwrotna może żyć aż 20 razy. Możemy pochwalić się również wykorzystaniem folii do wielopaków w 100 proc. pochodzącej z recyklingu – dodaje Aleksandra Borek, Senior Brand Manager marki Žatecký.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764