logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

“Salmon is Good. Mowi is Goodness” – wielokanałowa kampania łososia Mowi

  PR 26.04.2019, przeczytano 905 razy

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%E2%80%9Csalmon-is-good.-mowi-is-goodness_-%E2%80%93-wielokanalowa-kampania-lososia-mowi,382246,artykul.html

MOWI to nowa marka, która właśnie pojawiła się na polskim rynku. Pod jej nazwą kryje się najwyższej jakości gatunek łososia atlantyckiego hodowanego w krystalicznie czystych wodach norweskich fiordów. 15 kwietnia 2019 r. ruszyła wielokanałowa kampania promująca markę pod hasłem “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, które jest globalnym manifestem MOWI. Obejmuje ona szereg kanałów komunikacji – od telewizji przez digital, prasę drukowaną po niestandardowe działania dla konsumentów na terenie całej Polski. Jednym z nich jest popularny food truck, który pod nazwą “GoodTruck” wyruszył w ogólnopolską trasę, aby dzielić się dobrem, które tkwi w MOWI.

Częścią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny wyreżyserowany przez Belen Gayan i zrealizowany przez agencję reklamową The Cyranos//McCANN. Za jego adaptację na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TenZacharski.

Mowi zaprasza do współpracy również znanych blogerów oraz influencerów kulinarnych i lifestylowych, którzy dzięki marce mają okazję spróbować dań z łososiem przygotowywanych przez najlepszych szefów kuchni w Polsce.

W ramach działań promocyjnych w branży HoReCA MOWI wspiera ogólnopolskie konkursy kulinarne. Marka będzie obecna na jednym z największych wydarzeń kulinarnych w Polsce - Taste Masters 2019 organizowanym przez Gault&Millau Polska.

Aby zachęcić konsumentów do spożywania łososia MOWI organizuje również również degustacje, samplingi oraz live cookingi, które mają uświadomić konsumentom, że dania przygotowywane w oparciu o łososia mogą być smaczne, proste i szybkie.

Jako marka odpowiedzialna społecznie MOWI w swoich działanich poszerza świadomość ekologiczną Polaków, dba o środowisko naturalne i lokalne społeczności.

Źródło: MOWI Poland S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764