logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

“Salmon is Good. Mowi is Goodness” – wielokanałowa kampania łososia Mowi

  PR 26.04.2019, przeczytano 349 razy

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%E2%80%9Csalmon-is-good.-mowi-is-goodness_-%E2%80%93-wielokanalowa-kampania-lososia-mowi,382246,artykul.html

MOWI to nowa marka, która właśnie pojawiła się na polskim rynku. Pod jej nazwą kryje się najwyższej jakości gatunek łososia atlantyckiego hodowanego w krystalicznie czystych wodach norweskich fiordów. 15 kwietnia 2019 r. ruszyła wielokanałowa kampania promująca markę pod hasłem “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, które jest globalnym manifestem MOWI. Obejmuje ona szereg kanałów komunikacji – od telewizji przez digital, prasę drukowaną po niestandardowe działania dla konsumentów na terenie całej Polski. Jednym z nich jest popularny food truck, który pod nazwą “GoodTruck” wyruszył w ogólnopolską trasę, aby dzielić się dobrem, które tkwi w MOWI.

Częścią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny wyreżyserowany przez Belen Gayan i zrealizowany przez agencję reklamową The Cyranos//McCANN. Za jego adaptację na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TenZacharski.

Mowi zaprasza do współpracy również znanych blogerów oraz influencerów kulinarnych i lifestylowych, którzy dzięki marce mają okazję spróbować dań z łososiem przygotowywanych przez najlepszych szefów kuchni w Polsce.

W ramach działań promocyjnych w branży HoReCA MOWI wspiera ogólnopolskie konkursy kulinarne. Marka będzie obecna na jednym z największych wydarzeń kulinarnych w Polsce - Taste Masters 2019 organizowanym przez Gault&Millau Polska.

Aby zachęcić konsumentów do spożywania łososia MOWI organizuje również również degustacje, samplingi oraz live cookingi, które mają uświadomić konsumentom, że dania przygotowywane w oparciu o łososia mogą być smaczne, proste i szybkie.

Jako marka odpowiedzialna społecznie MOWI w swoich działanich poszerza świadomość ekologiczną Polaków, dba o środowisko naturalne i lokalne społeczności.

Źródło: MOWI Poland S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764