logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

“Salmon is Good. Mowi is Goodness” – wielokanałowa kampania łososia Mowi

  PR 26.04.2019, przeczytano 904 razy

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%E2%80%9Csalmon-is-good.-mowi-is-goodness_-%E2%80%93-wielokanalowa-kampania-lososia-mowi,382246,artykul.html

MOWI to nowa marka, która właśnie pojawiła się na polskim rynku. Pod jej nazwą kryje się najwyższej jakości gatunek łososia atlantyckiego hodowanego w krystalicznie czystych wodach norweskich fiordów. 15 kwietnia 2019 r. ruszyła wielokanałowa kampania promująca markę pod hasłem “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, które jest globalnym manifestem MOWI. Obejmuje ona szereg kanałów komunikacji – od telewizji przez digital, prasę drukowaną po niestandardowe działania dla konsumentów na terenie całej Polski. Jednym z nich jest popularny food truck, który pod nazwą “GoodTruck” wyruszył w ogólnopolską trasę, aby dzielić się dobrem, które tkwi w MOWI.

Częścią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny wyreżyserowany przez Belen Gayan i zrealizowany przez agencję reklamową The Cyranos//McCANN. Za jego adaptację na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TenZacharski.

Mowi zaprasza do współpracy również znanych blogerów oraz influencerów kulinarnych i lifestylowych, którzy dzięki marce mają okazję spróbować dań z łososiem przygotowywanych przez najlepszych szefów kuchni w Polsce.

W ramach działań promocyjnych w branży HoReCA MOWI wspiera ogólnopolskie konkursy kulinarne. Marka będzie obecna na jednym z największych wydarzeń kulinarnych w Polsce - Taste Masters 2019 organizowanym przez Gault&Millau Polska.

Aby zachęcić konsumentów do spożywania łososia MOWI organizuje również również degustacje, samplingi oraz live cookingi, które mają uświadomić konsumentom, że dania przygotowywane w oparciu o łososia mogą być smaczne, proste i szybkie.

Jako marka odpowiedzialna społecznie MOWI w swoich działanich poszerza świadomość ekologiczną Polaków, dba o środowisko naturalne i lokalne społeczności.

Źródło: MOWI Poland S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764