Nowa odsłona kampanii społecznej ''Pij mleko! będziesz Wielki'' ruszyła w Internecie.
Tegoroczną twarzą „Pij mleko! będziesz Wielki” jest Marcin Gortat. Do tej pory kampania widoczna była na bilbordach, w telewizji i radiu. Od września kampania obecna jest w internetowych sieciach reklamowych: ARBO, IDMnet, behavia, netshare, na blogach oraz w serwisach internetowych naszaklasa.pl, o2.pl, Gazeta.pl i wp.pl. Kampania potrwa do końca września.
Wyniki badań Millward Brown SMG/KRC przeprowadzone na zamówienie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, wskazują, że "Pij mleko! będziesz Wielki" jest ona najbardziej widoczną i rozpoznawalną kampanią w Polsce. Hasło rozpoznaje aż 96% Polaków, a blisko 80%, uważa kampanię za wiarygodną.
Keację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.
Źródło: Grass Roots