logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

''Pij mleko! będziesz Wielki'' w Internecie

   16.09.2010, przeczytano 3048 razy
ilustracjastrzałka

Nowa odsłona kampanii społecznej ''Pij mleko! będziesz Wielki'' ruszyła w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/--pij-mleko%21-bedziesz-wielki---w-internecie,11309,artykul.html

Tegoroczną twarzą „Pij mleko! będziesz Wielki” jest Marcin Gortat. Do tej pory kampania widoczna była na bilbordach, w telewizji i radiu. Od września kampania obecna jest w internetowych sieciach reklamowych: ARBO, IDMnet, behavia, netshare, na blogach oraz w serwisach internetowych naszaklasa.pl, o2.pl, Gazeta.pl i wp.pl. Kampania potrwa do końca września. 

Wyniki badań Millward Brown SMG/KRC przeprowadzone na zamówienie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, wskazują, że "Pij mleko! będziesz Wielki" jest ona najbardziej widoczną i rozpoznawalną kampanią w Polsce. Hasło rozpoznaje aż 96% Polaków, a blisko 80%, uważa kampanię za wiarygodną.

Keację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.

Źródło: Grass Roots

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764